beantwoord

Overstappen naar Tele2

• 6 maart 2017
  • 7 reacties
  • 186 x bekeken

Hallo,

Op dit moment heb ik een abonnement bij Ben dit loopt tot 20 Juli. aangezien mijn toestel defect is vraag ik mij af vanaf wanneer ik bij jullie een nieuw abonnement met toestel kan afsluiten met nummerbehoud.
icon

Beste antwoord door karin 6 maart 2017, 16:45

Je kunt 2 maanden voor je abo eindigt overstappen naar Tele2 met nummerbehoud. Laat de overstap dan regelen door Tele2 en niet zelf opzeggen. Dus vanaf 20 Mei kun je aanvragen
Je ontvangt je toestel dan zodra het nummerbehoud wordt geaccepteerd door Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Je kunt 2 maanden voor je abo eindigt overstappen naar Tele2 met nummerbehoud. Laat de overstap dan regelen door Tele2 en niet zelf opzeggen. Dus vanaf 20 Mei kun je aanvragen
Je ontvangt je toestel dan zodra het nummerbehoud wordt geaccepteerd door Ben
Ik zou het niet doen je word afgesloten terwijl je rekeningen gewoon betaald kan al dagen niet bellen
En ik ben niet de enige die erover klaagt ik zou even goed t forum doorlezen . ik heb 6 jaar een abonnement bij telfort gehad nooit problemen .spijt dat ik overgestapt ben
Reputatie 3
Badge
Hi wenske1,

Ik begrijp dat er problemen zijn met jouw tele2 abonnement.
Hiervoor heb jij zelf 2 topics aangemaakt en we zullen jou op deze topics verder helpen.

Groet,
Erwin
Reputatie 3
Badge
Hallo Nielsj1996,

Karin303 heeft helemaal gelijk, je kan 2 maanden van tevoren nummerbehoud aanvragen.

Mocht je dringend een nieuw toestel nodig hebben dan zou je ook een abonnement kunnen afsluiten met een nieuw nummer.
Op 20 mei kun je dan contact met ons opnemen om zogenaamd 'achteraf nummerbehoud' aan te vragen met als wensdatum 20 juli en zal jouw huidige nummer de plaats innemen van jouw nieuwe Tele2 nummer.

Nadeel hiervan is dat je in deze periode zowel bij ons als bij jouw huidige provider abonnementkosten betaald.

Groet,

Erwin
Beter kies je NIET voor tele 2
Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!

Groet
Erwin