beantwoord

Overstappen naar Tele2

Hallo Tele2,

Graag wil ik overstappen naar Tele2. Echter mijn abbonement bij KPN loopt af op 1 juni. Maximale tijdsduur voor overstappen is 2 maand. (1 april dus). Nu is mijn telefoon stuk en heb ik een erg oude telefoon als tijdelijke vervanging. Kan ik echt niet alvast een overstapprocedure op gang zetten dat ik alvast een nieuwe telefoon krijg bij een abbonement en dat het papierwerk dan vanaf 1 april geregeld wordt?

Met vriendelijke groet,

William

icon Beste antwoord door eric 16 maart 2016, 13:55

Als KPN voor 1 april een nummerbehoud aanvraag krijgt, dan wijzen ze die definitief af en zal Tele2 jou een nieuw nummer geven. Dat is later niet te wijzigen. Dus zorg dat je op 1 april op de stoep ligt bij Mediamarkt / cool blue etc.. Dan kun je op die dag direct je toestel meenemen en kun je daar je KPN sim nog in doen. 2 maanden later wordt het nummer geporteerd, stopt je KPN abonnement en start je abonnement bij Tele2.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 2
Badge
Toen ik de overgestap naar Tele2 maakte heb ik via belsimpel mijn abonnement + toestel gehaald.
Ik had het toestal al zeker 1maand binnen voordat mijn abonnent in ging. Misschien is zoiets ook mogelijk bij Tele2 😉.
Reputatie 7
Badge +4
Als KPN voor 1 april een nummerbehoud aanvraag krijgt, dan wijzen ze die definitief af en zal Tele2 jou een nieuw nummer geven. Dat is later niet te wijzigen. Dus zorg dat je op 1 april op de stoep ligt bij Mediamarkt / cool blue etc.. Dan kun je op die dag direct je toestel meenemen en kun je daar je KPN sim nog in doen. 2 maanden later wordt het nummer geporteerd, stopt je KPN abonnement en start je abonnement bij Tele2.
Reputatie 6
Badge +5
Mooi gezegd, eric en him 🙂
Dit is precies wat je kan doen.
Het is dus nog heeeeeel even geduld hebben en het even uitzitten will_ii_am.
We verwelkomen je natuurlijk graag als klant en willen dan ook graag dit voor je faciliteren.

Als je nog vragen hebt, laat het me weten
Groet,
Ben