beantwoord

Overstappen naar sim-only Tele2

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Op dit moment heb ik nog een sim-only abonnement lopen bij T-Mobile tot 29 januari 2018, maar ik wil graag overstappen naar een sim-only abonnement van Tele2. T-Mobile zegt dat ik mijn abonnement bij hun niet hoef op te zeggen en dat als ik, op dit moment, een sim-only abonnement bij Tele2 aanschaf dat zij nummerbehoud voor me regelen en zorgen dat het sim-only abonnement bij T-Mobile op een juiste manier wordt opgezegd.
In hoeverre klopt dit? Wat moet ik dan zelf nog regelen? En wat zal me dit kosten?

Groeten Erezij

icon Beste antwoord door Rena Chan 29 januari 2018, 11:22

Met nummerbehoud wordt je abonnement door je nieuwe provider opgezegd.

Dus het klopt 100%.

Vraag je vandaag je nieuwe abonnement aan, gaat Tele2 bij T-mobile controleren als het mogelijk is, als T-mobile de groene licht geeft, hoef je alleen nog de opzeggingstermijn door te lopen (normaal is dat een maand) en dan zit je bij Tele2.

Het proces is volledig gratis, je eenmalige kosten zijn 15€ voor aanvragen SIM only of 30€ voor abonnement met toestel, met of zonder nummerbehoud worden deze kosten berekend.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Met nummerbehoud wordt je abonnement door je nieuwe provider opgezegd.

Dus het klopt 100%.

Vraag je vandaag je nieuwe abonnement aan, gaat Tele2 bij T-mobile controleren als het mogelijk is, als T-mobile de groene licht geeft, hoef je alleen nog de opzeggingstermijn door te lopen (normaal is dat een maand) en dan zit je bij Tele2.

Het proces is volledig gratis, je eenmalige kosten zijn 15€ voor aanvragen SIM only of 30€ voor abonnement met toestel, met of zonder nummerbehoud worden deze kosten berekend.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen