vraag

overstappen naar jullie vanaf andere provider

• 25 oktober 2020
  • 10 reacties
  • 278 x bekeken

wil graag naar jullie over stappen vanaf vodafone (abo loopt af aan het eindende van de maand)

en wil graag mijn nummber behouden en wanner zou ik overkunnen stappen en met nummer behoud

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij het aanvragen van een abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Vodafone hanteert een opzegtermijn van 1 maand, dus dan kun je begin december overstappen. Een eventuele nieuwe telefoon krijg je wel direct.

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @GodOfSuicide,

Van harte welkom op de Community! Superleuk om te horen dat je interesse hebt om lid te worden bij ons. We ontvangen je natuurlijk met open armen! 

Natuurlijk kan je overstappen naar ons met nummerbehoud! Precies zoals @eric aangeeft! Check dit topic als meer informatie wilt: Hoe werkt overstappen met nummerbehoud?
Als je meer vragen hebt stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! :smile:

dus als ik nu overstap heb ik volgende maand nog mij oude en in december mijn nieuwe abo oke mooi

Reputatie 5
Badge +2

Yes! Dat klopt helemaal. We verwelkom jou natuurlijk graag als nieuwe klant! Heb je al een keuze kunnen maken uit een van onze scherpe deals

Mocht je vragen hebben stel ze gerust. De Community staat voor je klaar! :kissing_smiling_eyes:

thanks cas besteld met nummerbehoud alles lijkt goed gegaan tezijn :)

heb mijn abb afgesloten op 31 oktober (dus ga er van uit dat er een maand tussen moet zitten dus de 1-12-2020 mijn abbo rkijg) maar krijgt net sws dat het 28-12-2020 word dan zitter er 2 maanden tussen van dat nog al veel

Reputatie 7
Badge +4

Dat is de datum waarop je oude provider je nummer vrij geeft. Blijkbaar loopt je abonnement nog tot die datum daar.

de link die ik aan moet klikken via de sms werkt niet ( tele2.nl/my. )

heb puk code nodig wachtwoord is 3x verkeerd in gevuld :S

heb geen bereik meer dus kan geen sms sturen :)

Reputatie 7
Badge +4

Bel morgen even de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

Via de Tele2 app kan je in de chatbox je pukcode opvragen, of in Mijn Tele2.

Reageer