beantwoord

Hoelang duurt nummerbehoud goedkeuring?

  • 17 April 2021
  • 4 reacties
  • 737 x bekeken

Ik heb nu een andere provider, en dit loopt dus tot 1 oktober 2021, maar in midden augustus weet ik pas of ik een nieuwe abonnement met telefoon wil nemen, kan dit? Want op de site staat 4 maanden van tevoren aanvragen. Hoe lang duurt het in totaal voordat je de nieuwe kan gebruiken?(nadat je nummerbehoud hebt aangevraagd)

icon

Beste antwoord door eric 17 April 2021, 21:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt 4 maanden voor einddatum van je oude abonnement een nieuw abonnement met toestel aanschaffen. Het toestel krijg je dan na bestelling en het abonnement en de afbetaling starten pas zodra het nummer wordt geporteerd. Ook dan starten pas je bundels etc.

Je kunt 4 maanden voor einddatum van je oude abonnement een nieuw abonnement met toestel aanschaffen. Het toestel krijg je dan na bestelling en het abonnement en de afbetaling starten pas zodra het nummer wordt geporteerd. Ook dan starten pas je bundels etc.

Mar hoelang duurt het proces? Kan ik in twee maanden van tevoren nog nummerbehoud aanvragen, of moet het perse vier maanden van tevoren?

Reputatie 7
Badge +12

Nummerbehoud goedkeuring duurt max 3 dagen. Maar je kan het proces starten wanneer jij wilt. Zelfs nadat je oude abonnement al is verlopen kun je nog een nieuw abonnement aanschaffen. Bij je oude provider heb je altijd een maand opzegtermijn. Dus als je aansluitend over wil stappen moet je zeg maar minimaal 5 weken voor de einddatum e.e.a. in gang zetten.

Reputatie 7

Je kunt het maximaal 4 maanden van tevoren aanvragen, het mag dus ook later.