beantwoord

Overstappen

Hallo, ik wil graag overstappen van vodafone naar tele2 alleen mijn abbonement loopt op 11 juli af. Nu is mijn vraag normaal kan je 4 maanden van te voren een nieuw abbonement uitzoeken maar hoe zit dat met overstappen naar jullie? Kan dat ook 4 maanden van te voren of niet? Alvast bedankt.

icon Beste antwoord door pipodeclown 11 januari 2019, 00:53

Ook een overstap kan je 4 maanden van tevoren aanvragen, maar je oude provider zal willen dat je daar je contract uitzit. Daarom wordt je nummer overgezet als je oude contract is afgelopen (op dezelfde dag je oude Sim offline en je nieuwe Sim online).

Bekijk origineel bericht

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt nu al een nieuw abonnement afsluiten en later via nummerportering je nummer meenemen. Dan heb je wel tot 11 juli 2 abonnementen.
Hou er in ieder geval rekening mee dat een telefoon die "op voorraad" staat er waarschijnlijk niet is. Wanneer wel dat kom je hier niet en nergens ook niet te weten. Ik zit al 9 dagen te wachten op een telefoon die "morgen" geleverd zou worden en laatste bericht is nog een week erbij. Er staan best veel klachten over tele2 op internet, heb ik ook te laat gezien. Schijnbaar is het het beste om niet online te bestellen maar naar een Tele2 winkel te gaan. Daar hebben ze heel soms wel telefoons, heb ik van horen zeggen 😉, naast broodroosters en winterbanden 😬
Reputatie 6
Badge
Ook een overstap kan je 4 maanden van tevoren aanvragen, maar je oude provider zal willen dat je daar je contract uitzit. Daarom wordt je nummer overgezet als je oude contract is afgelopen (op dezelfde dag je oude Sim offline en je nieuwe Sim online).

Reageer