beantwoord

Overstappen

• 19 september 2015
  • 4 reacties
  • 343 x bekeken

Hallo,
23 januari verloopt mijn contract en ik zou graag willen weten hoelang van te voren ik kan overstappen naar kpn. Ik heb al eens eerder in het verleden verlengd als dat uitmaakt.
Vriendelijke groet,

Wessel Koning
icon

Beste antwoord door jlthkoch 19 september 2015, 14:08

Nee, je kunt verlengen bij Tele2. Als je via Tele2 een ander toestel "krijgt" bij een abonnement zit je weer 2 jaar vast bij Tele2. Je kunt uiteraard niet een toestel "krijgen" van Tele2 en enkele maanden later via KPN gaan bellen. Hoe zou het dan moeten met de kosten voor de mobiele telefoon die Tele2 aan je heeft voorgeschoten?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Overstappen naar een andere provider kan uiteraard pas als je contract bij Tele2 is afgelopen! Dus op 23 januari. Dus je kunt uiterlijk 23 december, maar in ieder geval ná 23 november, je aanmelden bij KPN en dan regelen zij de overstap. En ben je vanaf 24 januari klant bij KPN. Dit kun je dus maximaal 2 maanden van te voren regelen, maar je stapt pas aan het eind van je contract over naar KPN.

Dit is iets anders als verlengen. Bij verlengen blijf je bij Tele2 en dit kan al vanaf 4 maanden van te voren, dus vanaf 23 september.
Reputatie 7
Badge +4
Als je al eerder hebt verlengt bij Tele2 moet je wel kijken of je toen niet eerder al je toestel geleverd hebt gekregen. Dan loopt de nog resterende looptijd nog door NA je 2 jaar van je nieuwe contract.

Je kunt even kijken welke datum hun portel geeft om te verlengen: http://mobprol.tele2.nl/customer/index
Op die portel staat verlengen kan vanaf 23 september. Kan ik bijvoorbeeld bij Belsimpel.nl 23 november een nieuw abonnement aanvragen met toestel en dan het toestel eerder krijgen? En dan het abonnement afmaken tot 23 januari en dan overgaan op kpn.
Reputatie 7
Nee, je kunt verlengen bij Tele2. Als je via Tele2 een ander toestel "krijgt" bij een abonnement zit je weer 2 jaar vast bij Tele2. Je kunt uiteraard niet een toestel "krijgen" van Tele2 en enkele maanden later via KPN gaan bellen. Hoe zou het dan moeten met de kosten voor de mobiele telefoon die Tele2 aan je heeft voorgeschoten?