beantwoord

overstappen

• 26 juni 2015
  • 6 reacties
  • 292 x bekeken

hoe annuleer ik overstappen
icon

Beste antwoord door jlthkoch 29 juni 2015, 22:09

Wat en hoe je moet doen dat heb ik al aangegeven. Als de bedenktermijn van Tele2 is afgelopen kun je niet meer opzeggen en gaat je abonnement op de afgesproken datum in. (Hiervoor moet je bij Tele2 zijn) Als je te kort voor de opzegging zit zal je afsluiting bij Ziggo niet meer ongedaan gemaakt kunnen worden. (Hiervoor moet je bij Ziggo zijn)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

hoe annuleer ik overstappen

Dag Frans van Hezik

Hoe en waar heb je de overstap geregeld ?
Om welk abonnement gaat het ?
Heb je al een bevestiging per mail ontvangen?
Daarin staat precies wat je moet doen en hoelang je bedenktijd is.

Anders even de klantenservice bellen Tel. 020-7544444
Reputatie 7
Lijkt me ook wel handig om aan te geven of je van Tele2 naar een andere provider wilt overstappen of van een andere provider naar Tele2. Je zult namelijk waarschijnlijk iets moeten gaan regelen (indien nog mogelijk) met de provider die is opgezegd, maar tevens bij de provider waar je je hebt aangemeld de aanmelding ongedaan maken.

Dit alles is niet altijd en zeker niet altijd op korte termijn mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Of wil je wel een abonnement bij Tele2, maar dan een nieuw nummer erbij?
Het hangt er ook van af OF en WAAR je een nieuw toestel bij je abonnement hebt gekregen.

Het advies van Karin is het beste, of bij de verkoper van je abonnement.
Reputatie 7
Dat is dus precies wat ik ook zeg. Alleen kan de verkoper van je abonnement de opzegging niet ongedaan maken.
Lijkt me ook wel handig om aan te geven of je van Tele2 naar een andere provider wilt overstappen of van een andere provider naar Tele2. Je zult namelijk waarschijnlijk iets moeten gaan regelen (indien nog mogelijk) met de provider die is opgezegd, maar tevens bij de provider waar je je hebt aangemeld de aanmelding ongedaan maken.

Dit alles is niet altijd en zeker niet altijd op korte termijn mogelijk.
ik ben nu bij Ziggo en wilde overstappen naar tele2 maar ik zie er toch maar van af en weet niet hoe ik dat dan moet doen
Reputatie 7
Wat en hoe je moet doen dat heb ik al aangegeven. Als de bedenktermijn van Tele2 is afgelopen kun je niet meer opzeggen en gaat je abonnement op de afgesproken datum in. (Hiervoor moet je bij Tele2 zijn) Als je te kort voor de opzegging zit zal je afsluiting bij Ziggo niet meer ongedaan gemaakt kunnen worden. (Hiervoor moet je bij Ziggo zijn)