beantwoord

Overal 3G met een 4G unlimited abonnement

• 23 februari 2018
  • 5 reacties
  • 315 x bekeken

Hey,

Ik heb sinds december een Iphone X en ik heb denk ik 90% van de tijd tot nu toe op het 3G netwerk gezeten terwijl ik gewoon een 4G unlimited abonnement heb.. Ik zit volgens het dekkingskaartje gewoon op een plek waar 4G goed beschikbaar moet zijn.

Als ik in de instellingen 4G uit en aan zet, blijft ie 10 minuten op 4G en switched ie vervolgens gewoon naar 3G.
Ik heb ook de tele2 aanbiedersinstellingen gewoon geupdate..

Graag zie ik een oplossing tegemoet
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 24 februari 2018, 09:56

Hallo,

Tele2 en Apple hebben dit probleem in onderzoek, helaas is de oorzaak nog niet bekend.

Jeroen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Er is een probleem met iPhone X en 8, die schakelt naar 3G en komt niet terug.

Ik weet niet wat het officiële antwoord van Tele2 daarop is.

T-mobile zegt dat klanten met iPhones die bij hun gekocht zijn kunnen zich aanmelden voor omruilen van de telefoon.

Je kan in ieder geval bij Apple ook aanmelden via https://getsupport.apple.com
Er is een probleem met iPhone X en 8, die schakelt naar 3G en komt niet terug.

Ik weet niet wat het officiële antwoord van Tele2 daarop is.

T-mobile zegt dat klanten met iPhones die bij hun gekocht zijn kunnen zich aanmelden voor omruilen van de telefoon.

Je kan in ieder geval bij Apple ook aanmelden via https://getsupport.apple.com

Serieus? Vet balen..
Ik heb 'm bij Apple zelf gehaald dus zal daar ook eens een ticket insturen..

Thanks!
Reputatie 7
Badge +2
Not kidding!

Bij Apple moet je expliciet melden dat over het 4G probleem bij Tele2/T-mobile gaat.

Inmiddels weten ze wel welke batches problematisch zijn denk ik, < speculatie > heeft volgens mij te maken met modems van verschillende fabrikanten, op sommige iPhones krijg je Intel, op andere Qualcomm < / speculatie >
Update: Gebeld met apple support (weet niet wat ik hier van moest verwachten... >.>) Maar ofcourse herkende ze daar het probleem niet. "Doe een software update, haal je sim er uit en doe m erin" Kortom.. geen hulp. Ik ga maar een naar een apple store
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Tele2 en Apple hebben dit probleem in onderzoek, helaas is de oorzaak nog niet bekend.

Jeroen.