Over mijn bundel heen

• 9 februari 2019
  • 6 reacties
  • 208 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik heb een bundel met 100min/sms, nou moet ik iedere maand veel te veel betalen, dat zou moeten liggen aan dat ik teveel heb gebeld, maar als ik naar mijn factuur kijk, en ik tel mijn gebelde gratis minuten op, dan zit ik ver van 100 belminuten af!!! Dit probleem had ik echt niet met andere providers, ik ben niet méér gaan bellen, en ik ben niet geabonneerd op sms diensten. Dus hoe zit dat?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als je factuur kijkt, zie je dat van waar die extra kosten komen.
Ja klopt, maar als ik mijn gratis minuten optel zit ik niet aan de 100, dus tenzij er een andere uitleg is...??
Reputatie 7
Badge +4
Houdt er ook rekening mee dat minuten naar boven worden afgerond. Er wordt echter geen starttarief gevraagd. Dus 1 minuut + 59 seconden is 2 minuten en 1 minuut +1 seconde is ook 2 minuten.
Reputatie 3
Badge
Hallo Joya, welkom op het forum, ik kijk het graag even voor je na. Kun je me hiervoor in een privébericht je adres en geboortedatum sturen?
Petra
Reputatie 3
Badge
Ik heb tot op heden helaas geen reactie van je mogen ontvangen. Heb je inmiddels als antwoord op je vraag?
Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra