beantwoord

Over internetbundel heen

• 25 april 2016
  • 4 reacties
  • 1274 x bekeken

Bij mijn vorige abonnement, als ik dan over mijn internet heen zat dan had ik traag internet. Nu heb ik een nieuw abonnement maar wanneer ik er nu overheen zit, heb ik helemaal geen internet meer. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door DaanHai 26 april 2016, 06:18

Bij het nieuwe type abonnementen heb je geen internet meer wanneer je buiten je bundel gaat. Je kunt dan wel extra bundels erbij kopen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Bij het nieuwe type abonnementen heb je geen internet meer wanneer je buiten je bundel gaat. Je kunt dan wel extra bundels erbij kopen.
Reputatie 4
Badge +3
Willemijn112,

Ik heb het antwoord van DaanHai geselecteerd als antwoord. Ter aanvulling: je kunt de extra bundels aankopen via sms of door de MijnTele2 app te downloaden. Deze app blijft buiten jouw bundel ook gewoon werken en binnen de app (bij Shop) kun je gemakkelijk een extra internetbundel aanschaffen. Mocht je vaker over jouw bundel heen gaan, dan is het handig om te overwegen maandelijks een grotere bundel aan te schaffen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 1
Badge
Persoonlijk vind ik dit een topsysteem, nooit onverwachts extra kosten, dat ter zijde.

Als je van plan was om een bundel te kopen, deze wordt achteraf gefactureerd.
Reputatie 4
Badge +3
Omdat de TS niet is teruggekomen, zal ik dit topic nu sluiten.

@ditisgeengeschiktenaam: Als grootverbruiker ben ik het met je eens, maar ik snap het ook dat anderen het fijn vinden om de internetverbinding nog te kunnen gebruiken voor lichte applicaties als Whatsapp (bij verlaging). Hoewel we daar dan weer vragen over krijgen door mensen die niet door hebben dat ze over hun bundel heen zijn gegaan. Dan is de verbinding opeens wel erg langzaam ;)
@DaanHai: Vanzelfsprekend ook bedankt voor jouw antwoord 🙂