beantwoord

Over een paar dagen rechtzaak, nog steeds geen facturen ontvangen van administratie!

• 2 april 2021
  • 11 reacties
  • 95 x bekeken

Beste Tele2,

Ik word hier onderhand GEK van. Ik heb een MAAND geleden facturen opgevraagd voor een rechtbank, die zou ik einde van de maand krijgen. Guess what? Tot op heden NIKS gekregen. Ik heb met spoed mijn rechtzaak moeten verplaatsen en uitstel van dagvaarding moeten aanvragen. Nou moet ik binnen 2/3 dagen de opgevraagde facturen binnen moeten krijgen en ik loop echt met mijn handen in het haar te stressen omdat er hier niks aan wordt gedaan en de beloftes niet worden na gekomen. Ik heb 10 keer moeten bellen en tot heden niks terwijl alle collega’s zeggen dat ze vorige week vrijdag al binnen moesten komen. Er zijn talloze meldingen gestuurd naar de administratie waar geen contact valt te krijgen. Er is al een melding erbij gezet dat ik de facturen vanaf augustus 2019 tot en met december 2020 met SPOED nodig heb, er word gewoon niet op gereageerd. Misselijkmakend dit

Dit zijn mijn enige bewijsstukken en mijn laatste uitstel van dagvaarding. Ik heb geen advocaat en moet alle stukken zelf nog helemaal uitpluizen terwijl de rechtzaak 7 april is en de stukken 2 dagen van te voren moeten binnenkomen. Ik weet niet meer wat ik moet doen?

icon

Beste antwoord door Sssouhaila 6 april 2021, 13:41

Beste Cas,

Erg attent! Dankjewel dat je dit alsnog voor mij wilt regelen. Enkel heb ik al een verweer ingediend voor morgen en heb ik wel de facturen netjes op tijd binnen gekregen uiteindelijk maar dan zonder specificaties 😭 Als dat voor de zekerheid alsnog geregeld kan worden dan zou dat top zijn mits de rechter mij een kans geeft om het toch nog in te dienen.

Hartelijk bedankt voor je tijd en moeite.

Groetjes

Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je de facturen destijds niet gedownload dan? In het vorige systeem kon je de factuur zelfs automatisch naar je laten mailen.Morgen is de klantenservice open of misschien kan @Cas van Tele2 of @Marciano van Tele2 je hiermee helpen.

Nee, gezien ik niet had verwacht dat ik een dagvaarding op m’n deurmat zou krijgen. In het vervolg ga ik inderdaad alles downloaden. Maar goed, ik ben er hoe dan ook echt meer dan een maand bezig mee. Bovendien heb ik zelfs om uitstel gevraagd omdat Tele2 gewoonweg te lang deed.

De klantenservice kan niks voor mij doen behalve een maand lang zeggen dat er een herinnering naar de administratie is toegestuurd.

Overigens snap ik echt niet welke gast ineens wakker wordt en denkt: “Laat me vandaag maar het hele systeem gaan overzetten!” 

Reputatie 7
Badge +1

Betreft het een rechtszaak met Tele2 of een andere partij? De laatste paar facturen zou je in ieder geval zelf kunnen downloaden in Mijn Tele2. Als mede klant kan ik je verder helaas niet anders helpen dan de moderators aanroepen.

Nee het betreft geen rechtzaak tegenTele 2. De facturen zouden moeten aantonen dat ik wel degelijk een persoon heb gebeld, vandaar dat ik het nodig heb. Ook lijkt het Tele 2 niks te boeien of wordt ik niet geloofd als ik zeg dat ik om uitstel heb gevraagd en nog echt voorrang hoor te krijgen. Hierbij dus de brief.

Reputatie 7
Badge +1

Overigens snap ik echt niet welke gast ineens wakker wordt en denkt: “Laat me vandaag maar het hele systeem gaan overzetten!” 

De migratie is maanden van tevoren al gepland vanwege de fusie van Tele2 en T-Mobile, dat is niet “ineens” gedaan.

Reputatie 7
Badge +1

Nee het betreft geen rechtzaak tegenTele 2. De facturen zouden moeten aantonen dat ik wel degelijk een persoon heb gebeld, vandaar dat ik het nodig heb. Ook lijkt het Tele 2 niks te boeien of wordt ik niet geloofd als ik zeg dat ik om uitstel heb gevraagd en nog echt voorrang hoor te krijgen. Hierbij dus de brief.

Als mede-klant kan ik hier niets over zeggen. Misschien kan een screenshot van de gesprekshistorie in je telefoon waarin te zien is dat je het nummer hebt gebeld ook helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Heb je uitdrukkelijk gevraagd om een factuur specificatie? Een factuur bij Tele2 bevat namelijk standaard geen lijsten met gebelde nummers. Dat moet je apart downloaden uit een online tool in diezelfde omgeving.

In alle eerlijkheid, als je verdediging is, 'ik heb dat nummer gebeld' wil nog niet zeggen dat je een bepaalde persoon hebt gesproken, en al helemaal niet wat er is besproken.

Dus misschien toch nog een andere verdediging verzinnen?

Heb je uitdrukkelijk gevraagd om een factuur specificatie? Een factuur bij Tele2 bevat namelijk standaard geen lijsten met gebelde nummers. Dat moet je apart downloaden uit een online tool in diezelfde omgeving.

In alle eerlijkheid, als je verdediging is, 'ik heb dat nummer gebeld' wil nog niet zeggen dat je een bepaalde persoon hebt gesproken, en al helemaal niet wat er is besproken.

Dus misschien toch nog een andere verdediging verzinnen?

Ja ik heb echt om de specificaties gevraagd een maand geleden :) Het gaat ook niet erom wát er is besproken. Wederpartij ontkent namelijk überhaupt telefonisch contact met mij te hebben gehad. Ik moet ook niet ineens een andere verdediging gaan bedenken omdat Tele2 na een maand nog steeds niks heeft kunnen leveren maar goed. Bedankt voor je aanbod en je juridische adviezen. 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Sssouhaila,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw factuurspecificaties.

De facturen die jij nodig hebt staan niet meer in jouw MijnTele2 en daarom moet ik deze via de administratie opvragen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en het verzoek ingediend. Mijn excuses voor deze vertraging, ik weet niet waarom deze in eerste instantie nog niet zijn verstuurd. Ik laat de facturen naar jouw e-mailadres verzenden door mijn collega’s.  

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Beste Cas,

Erg attent! Dankjewel dat je dit alsnog voor mij wilt regelen. Enkel heb ik al een verweer ingediend voor morgen en heb ik wel de facturen netjes op tijd binnen gekregen uiteindelijk maar dan zonder specificaties 😭 Als dat voor de zekerheid alsnog geregeld kan worden dan zou dat top zijn mits de rechter mij een kans geeft om het toch nog in te dienen.

Hartelijk bedankt voor je tijd en moeite.

Groetjes

Reageer