beantwoord

Oude toestel inleveren

  • 8 November 2021
  • 2 reacties
  • 1087 x bekeken

Hoi! 
Ik kan mijn abonnement verlengen, maar mijn oude toestel is nog heel netjes. Ik heb op het moment een iPhone 11, maar ik zou wel heel graag de iPhone 12 willen omdat ik die veel mooier vind. Nu vind ik dat wel een beetje zonde omdat mijn 11 nog prima is en een nieuw abonnement al gauw tegen de 45 euro per maand aan zit. 
Nu had ik een vraag; kan ik mijn oude toestel bij jullie inleveren zodat ik dan korting kan krijgen op een nieuw abonnement? Dus dat ik dan een bedrag krijg voor mijn oude toestel en dit dan eenmalig betaal zodat mijn maandlasten minder worden. Of is dit niet mogelijk?
 

icon

Beste antwoord door theocoppes 8 November 2021, 15:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Inruilen zal niet gaan. Maar je kunt ook doorgaan zonder te verlengen. Dan spaar je elke maand het verschil en zodra je huidige toestel slechter wordt verleng je pas met de dan nieuwe IPhone 18 of 19.

Dan heb je inmiddels zoveel gespaard dat je een gedeelte meteen afbetaald en het nieuwe abonnement dus ook goedkoper is. 

Haha ja maar dat is niet helemaal een antwoord op mijn vraag. 
Ik wil graag voor de iPhone 12 gaan en niet wachten tot ooit de 18 of 19 uit is, maar ik weet nu dat ik hem niet in kan ruilen bij Tele2.
Dan zal ik hem dus moeten proberen te verkopen. 
Bedankt.