beantwoord

(oude) Simkaart blokkeren

• 18 september 2018
  • 8 reacties
  • 541 x bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat ik mijn oude kwijt was. Nu wil ik de oude laten blokkeren. Ik heb volgens mij dat namelijk niet aangevinkt bij het aanvragen van de nieuwe simkaart. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze simkaart dus niet meer actief is en alleen mijn nieuw aangevraagde nog werkt?

Groeten J
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 19 september 2018, 09:00

Hoi JoostNM,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik kan je nieuwe simkaart nu activeren, dan word de oude automatisch geblokkeerd, zal ik dat voor je doen?

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan ga je naar mijn.tele2.nl en onder producten kun je dan je simkaart blokkeren.
Dank je wel Eric. Ik heb het geprobeerd, maar er staat bij mij het volgende: Je hebt je abonnement aangepast. Zodra het verwerkt is, kun je nog een bestelling plaatsen.
Dit duurt dus al een paar dagen, wat ik persoonlijk al een beetje lang vind voor een kleine aanpassing. Maargoed, misschien moet ik wat meer geduld hebben wat dit betreft.

Verder ben ik nog steeds benieuwd of je dan alleen je oude simkaart kan blokkeren en dus niet je nieuw aangevraagde. Weet jij hier misschien ook het antwoord op?
Reputatie 7
Badge +4
Dat ligt eraan of de nieuwe al geactiveerd is. Maar meestal is die nieuwe simkaart er binnen 2 werkdagen. Wanneer heb je hem besteld?
Ik heb mijn simkaart al binnen, maar kan deze pas over 2 weken installeren aangezien ik in het buitenland zit. Is tot die tijd mijn andere simkaart nog actief of kan ik deze eerder stopzetten?
Reputatie 7
Badge +4
Als je hem fysiek in handen hebt kun je hem gewoon al gaan gebruiken hoor. Maar als deze "thuis" ligt werkt dat natuurlijk niet. Zorg dan dat je gegevens in je forumprofiel staan. Een moderator zal dan de komende dagen even kunnen kijken. Als je direct antwoord wil moet je de telefonische klantenservice bellen op 0031 20 754 4444.
Reputatie 6
Badge
Hoi JoostNM,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik kan je nieuwe simkaart nu activeren, dan word de oude automatisch geblokkeerd, zal ik dat voor je doen?

Fijne dag,

Arjan
Dag Arjan,

Graag!
Reputatie 6
Badge
Voor elkaar :)

Fijne dag,

Arjan