beantwoord

Order vast in het systeem

• 4 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 395 x bekeken

Ik kon vanaf gister mijn abonnement verlengen bij Tele2. Dit wilde ik doen in de winkel, maar dat lukte niet, omdat er een order vast zou zitten. Ze zeiden dat dat 15 (!) werkdagen kan gaan duren voordat dit opgelost is. Toen vroeg ik nog of ik mijn telefoon dan alvast mee kon krijgen, maar dat kon dan weer niet. Er werd totaal niet meegedacht met een oplossing en ik moet maar 15 werkdagen wachten. Ik vind dit niet acceptabel, aangezien het niet mijn fout is dat er een order vastzit. Ook las ik net een ander topic, waarbij iemand hetzelfde heeft als ik, maar al veel langer wacht dan 15 werkdagen. Dit is natuurlijk helemaal belachelijk en ik weet zeker dat ik niet bij Tele2 blijf als dit langer dan een week duurt. Dan wacht ik liever nog even totdat ik een abonnement kan bestellen bij een provider die wel weet wat klantenservice is.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 december 2016, 10:29

Hoi hoi,
Daar ben ik weer. Ik zie dat jouw order nu geannuleerd is. Je kunt nu zelf weer je order opnieuw inschieten.
Laat je even weten of je er zo uitkomt?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi leannevdhoeven,
Ik wil dit graag even voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi leannevdhoeven,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even met je meegekeken en ik zie inderdaad dat jouw order vast zit.
Hier wordt zsm naar gekeken. Helaas moet ik je vragen om dit af te wachten.
Ik had gehoopt dat ik iets kon vinden in je account waardoor ik het direct kon oplossen maar helaas. 😞
Groetjes Kiko
Bedankt voor het kijken.

Kan je inschatten hoe lang dit nog gaat duren? Ik heb namelijk geen zin om twee maanden te wachten tot het opgelost is...
Reputatie 5
Badge +4
Dat durf ik helaas niet te zeggen. :(
Ik snap heel goed dat je daar niet op zit te wachten.
Het ligt nu bij hun dus ik hoop dat ze het snel fixen.
Groetjes Kiko
Hoi Leanne,

Mijn probleem 'van een vastgelopen order in het systeem van Tele2' is inmiddels opgelost; ik kan sinds 5 oktober bellen met mijn iPhone, nadat de simkaart (na 5 weken wachten) geactiveerd werd. De manier waarop dat probleem werd opgelost is nogal gênant. Ik had behoorlijk wat aandacht gegenereerd over dit probleem op internet; o.a. op de Facebook-pagina van Tele2 had ik een 4-tal tekeningen geplaatst over de falende bedrijfsvoering van dit bedrijf. Die tekeningen werden direct gedeeld op internet en leverden mij een permanente ban door Tele2 op; ik mag nooit meer iets plaatsen op de FB-pagina van Tele2. Ik had heel toevallig een Facebook-vriend die de tekeningen ook zag en die vriend van mij heeft een vriend die een hoge functie bij Tele2 had. De dag van plaatsing van die tekeningen was tevens zijn laatste werkdag daar; hij werkt nu bij KLM. Die jongen is door die post van die tekeningen meteen actie gaan ondernemen, op zijn laatste werkdag bij Tele2 😉 Hij is naar de juiste afdeling gelopen, heeft gezegd dat mijn probleem direct opgelost moest worden en dat gebeurde ook. Binnen een kwartier was het opgelost en kon ik bellen. Tele2 kampt waarschijnlijk met enorme achterstanden met het inlopen van klachten en er liggen stapels problemen die opgelost moeten worden. Het is gewoon een kwestie dat je bovenaan zo'n lijst komt te liggen met je probleem, pas dàn ben je aan de beurt. Laat je niet afwimpelen door die jongens en meisjes van de afdeling Klantenservice, want die kunnen (en mogen) niets doen dan jouw probleem downplayen en je vertellen dat je geduld moet hebben. Wat een onzin ik te horen heb gekregen in de ruim 5 weken dat ik niet kon bellen; dat dit vanuit Zweden geregeld moest worden, dat het een heel ingewikkeld probleem was, dat ze er ook niets aan konden doen… Echt allemaal bullshit. Als je de juiste persoon weet te bereiken, is je probleem binnen een kwartier opgelost. Het 'vastlopen van een order in het systeem in Tele2' betekent niets anders dat er iemand op de afdeling Consumer services een vinkje moet zetten op zijn of haar computer, niets meer en niets minder. Succes en blijft zeuren daar om jouw probleem opgelost te krijgen. Groet, Mark
Reputatie 5
Badge +4
Helaas zijn ze hier nog steeds mee bezig. Ik snap dat dit echt heel lang duurt. :(
Ik loop even bij hun langs en hoop zo meer te weten te komen.
Ik hoop echt dat het snel opgelost gaat worden!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Daar ben ik weer. Ik zie dat jouw order nu geannuleerd is. Je kunt nu zelf weer je order opnieuw inschieten.
Laat je even weten of je er zo uitkomt?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik ga je topic sluiten. Mocht het niet gelukt zijn met de order opnieuw aanvragen, kun je altijd opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko