Order vast in het systeem

• 1 oktober 2016
  • 13 reacties
  • 451 x bekeken

Sinds eind augustus probeer ik een contract te verlengen plus nieuwe telefoon. Dit gaat niet omdat er iets vaststaat in het systeem waardoor er niets kan ingevoerd worden.
Er is WEKEN geleden een mail uitgegaan van klantenservice naar order management om dit wat vaststaat er uit te halen. De 15 werkdagen die zij ervoor zeiden nodig te hebben zijn ondertussen bijna verdubbeld!
Ik word ondertussen stik chagrijnig van al die telefoonmutsen die zoetgevooisd zeggen; "goh wat vervelend voor u maar wij kunnen hier niets aan doen. Nee ik kan u niet doorverbinden met de ordermanagement afdeling, nee ook niet met mijn baas." En onder die toon van aardigheid zit een en al zuchten (en soms zelfs stemverheffing) van ' jesus mens dat hebben we (tientallen klantenservice types ondertussen) allang gezegd; wij kunnen niets dus je moet niet zeuren.' (training gehad passief agressief reageren denk ik)
Daarnaast beloven ze veel (ook daar zijn ze vast in getraind: veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven):
dus uiterste datum van oplossing, prijsafspraken ivm ongemak (die door de volgende telefoonmuts net zo gemakkelijk als niet gemaakt worden bestempeld, terugbel afspraken worden niet nagekomen, en als het lastig wordt verbreken ze gewoon de verbinding! Oh en ze zijn nog seksistisch ook maar dat is een ander verhaal)

Vraag:
Wie weet hoe ik zelf met de afdeling order management in contact kan komen of wie zorgt ervoor dat ik maandag meteen door deze afdeling wordt gebeld met een positief bericht dat alles nog diezelfde dag opgelost wordt, het abonnement verlengd wordt met de gemaakte prijsafspraken (mag meer ondertussen is een fooitje niet voldoende) en de telefoon per omgaande wordt verstuurd.

Het kan niet de bedoeling zijn dat ik met al onze telefoons naar een andere provider ga en het kan ook niet de bedoeling zijn dat er lelijk getweet enzo gaat worden, maar dat stadium is nu wel bereikt!

Ik wens directe oplossing!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Ik word ondertussen stik chagrijnig van al die telefoonmutsen
die door de volgende telefoonmuts net zo gemakkelijk als niet gemaakt worden bestempeld

(Oh en ze zijn nog seksistisch ook maar dat is een ander verhaal)

Gevalletje De pot verwijt de ketel dat hij/zij zwart ziet.

Ik word ondertussen stik chagrijnig van al die telefoonmutsen
die door de volgende telefoonmuts net zo gemakkelijk als niet gemaakt worden bestempeld
(Oh en ze zijn nog seksistisch ook maar dat is een ander verhaal)

Gevalletje De pot verwijt de ketel dat hij/zij zwart ziet.

Haha, je hebt gelijk ook, typisch gevalletje van écht boos én stikchagrijnig, maar in dit geval is muts toch echt mannelijk én vrouwelijk
Hoi, ik probeerde zondag ook mijn abonnement te verlengen, maar toen bleek dat ook bij mij een order vastzit in het systeem. Er werd tegen mij gezegd dat ze er niks aan konden doen en dat het 15 werkdagen kon duren voordat het opgelost is. Dit is natuurlijk vervelend, maar als ik nu lees dat jij zelfs nog langer aan het wachten bent, twijfel ik of ik wel bij Tele2 wil blijven. Daarom zou ik graag weten of jij al reactie op dit bericht hebt gehad en of het al opgelost is.

Alvast bedankt!
Bij mij hetzelfde probleem... Gisteren voor de 10-de keer gebeld met de afdeling Klantenservice omdat ik nu bijna één maand wacht op de activatie van mijn simkaart. 'Er is iets vastgelopen', wordt er gezegd. Blijkbaar is niemand bij Tele2 in staat om dat weer 'vlot te trekken'. Baal enorm dat ik onbereikbaar ben en zelf niet kan bellen en dat ik door Klantenservice steeds maar te horen krijg dat ik geduld moet hebben. Dat geduld is ondertussen op.
Bij mij hetzelfde probleem... Gisteren voor de 10-de keer gebeld met de afdeling Klantenservice omdat ik nu bijna één maand wacht op de activatie van mijn simkaart. 'Er is iets vastgelopen', wordt er gezegd. Blijkbaar is niemand bij Tele2 in staat om dat weer 'vlot te trekken'. Baal enorm dat ik onbereikbaar ben en zelf niet kan bellen en dat ik door Klantenservice steeds maar te horen krijg dat ik geduld moet hebben. Dat geduld is ondertussen op.

Bij wanprestaties kan je soms opzeggen, dan kan je per direct naar een provider die het wel gelijk voor je regelt!
Ik wilde afgelopen vrijdag per direct opzeggen, maar Tele2 rekent dan doodleuk € 648. Een bedrag dat je in één keer moet betalen. Absurd toch? Tele2 komt het contract niet na, en de klant mag daarom in de buidel tasten.
Ik wilde afgelopen vrijdag per direct opzeggen, maar Tele2 rekent dan doodleuk € 648. Een bedrag dat je in één keer moet betalen. Absurd toch? Tele2 komt het contract niet na, en de klant mag daarom in de buidel tasten.

Ja dat is inderdaad belachelijk, aangezien zij degene zijn die de afspraak niet nakomen! Ik zou even in het contract kijken en wat erin staat over wanprestaties. Ik kan me voorstellen dat je dan misschien onder het contract uit kan komen?
Vanmiddag nogmaals contact gehad met Tele2. Dit keer niet met de immer begripvolle jongens en meisjes van de afdeling Klantenservice, maar met Mariët van de 'Escalatiedesk'; dat is blijkbaar een speciale afdeling voor noodgevallen. Maar ook daar weer hetzelfde verhaal: 'Er is iets vastgelopen in het systeem en ze zijn er bij de afdeling Order Management druk mee bezig'. Ik wacht nu al een maand op het moment dat Tele2 mijn simkaart activeert, iets dat maar niet wil lukken. Ik vroeg of er meer Tele2-klanten met dit probleem te maken hebben en zei wist mij te vertellen dat er mensen zijn waar dit binnen een paar dagen werd opgelost, maar dat er ook mensen maanden (!) moesten wachten. Ik heb nogmaals gevraagd wat de voorwaarden zijn om per direct op te stappen bij Tele2 omdat ik totaal geen vertrouwen meer heb in dit stuntelende bedrijf. Zij heeft dit voor mij uitgezocht en na ons gesprek teruggebeld (is nog nooit eerder gebeurd dat ik door Tele2 benaderd ben). Kosten: € 432 voor de iPhone. Had ik 'm maar niet uit de verpakking moeten halen… Verder ben ik dan ook mijn mobiele nummer kwijt waar ik al jaren op gebeld kan worden. Ik zit te twijfelen wat te doen; het liefst wil ik zo snel mogelijk weg bij Tele2 en in zee gaan met een provider die wél in staat is service te bieden en niet bekend staat om teleurgestelde, boze klanten die in de steek gelaten worden. Maar een afkoopsom van € 432 betalen terwijl Tele2 in gebreke blijft met wat ze beloofd hebben, vind ik wel erg hoog.
Vanmiddag nogmaals contact gehad met Tele2. Dit keer niet met de immer begripvolle jongens en meisjes van de afdeling Klantenservice, maar met Mariët van de 'Escalatiedesk'; dat is blijkbaar een speciale afdeling voor noodgevallen. Maar ook daar weer hetzelfde verhaal: 'Er is iets vastgelopen in het systeem en ze zijn er bij de afdeling Order Management druk mee bezig'. Ik wacht nu al een maand op het moment dat Tele2 mijn simkaart activeert, iets dat maar niet wil lukken. Ik vroeg of er meer Tele2-klanten met dit probleem te maken hebben en zei wist mij te vertellen dat er mensen zijn waar dit binnen een paar dagen werd opgelost, maar dat er ook mensen maanden (!) moesten wachten. Ik heb nogmaals gevraagd wat de voorwaarden zijn om per direct op te stappen bij Tele2 omdat ik totaal geen vertrouwen meer heb in dit stuntelende bedrijf. Zij heeft dit voor mij uitgezocht en na ons gesprek teruggebeld (is nog nooit eerder gebeurd dat ik door Tele2 benaderd ben). Kosten: € 432 voor de iPhone. Had ik 'm maar niet uit de verpakking moeten halen… Verder ben ik dan ook mijn mobiele nummer kwijt waar ik al jaren op gebeld kan worden. Ik zit te twijfelen wat te doen; het liefst wil ik zo snel mogelijk weg bij Tele2 en in zee gaan met een provider die wél in staat is service te bieden en niet bekend staat om teleurgestelde, boze klanten die in de steek gelaten worden. Maar een afkoopsom van € 432 betalen terwijl Tele2 in gebreke blijft met wat ze beloofd hebben, vind ik wel erg hoog.

Super vervelend allemaal, ook omdat ze totaal geen oplossing bieden... Ik hoop dat je snel een oplossing vind en dat je je nummer kan behouden!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi DDokter,

Ik kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is. Zou je me middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken in het systeem.

Ik zie je bericht tegemoet.

Groetjes Tom
Reputatie 7
Badge +4
Jeetje, een nieuwe Iphone voor 432 euro? Welk type heb je dan gekocht?
Jeetje, een nieuwe Iphone voor 432 euro? Welk type heb je dan gekocht? Een iPhone SE Gold. Maar blinken ho maar.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi DDokter,

Ik heb op je privébericht gereageerd. Ik ga dit topic nu sluiten, omdat je een bericht zult ontvangen zodra het technische issue verholpen is.

Groetjes Tom