beantwoord

order nog niet geleverd, nummerbehoud wel al overgenomen

• dia
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Wie heeft net als ik een probleem met de levering van een mobielabonnement plus toestel? Begrijp dat er een storing in het backordersysteem is, aldus klantenservice maar onduidelijk wanneer het probleem verholpen kan worden. Zal dus niet de enige zijn?? Bestelling is van 12/9 nummerbehoud is vandaag overgenomen ( dus niet meer mobiel bereikbaar want heb de simkaart nog niet...). Wie heeft soortgelijke ervaring en liever nog een tip om dit probleem snel op te lossen?

icon Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 9 oktober 2015, 20:46

dia schreef:

Wie heeft net als ik een probleem met de levering van een mobielabonnement plus toestel? Begrijp dat er een storing in het backordersysteem is, aldus klantenservice maar onduidelijk wanneer het probleem verholpen kan worden. Zal dus niet de enige zijn?? Bestelling is van 12/9 nummerbehoud is vandaag overgenomen ( dus niet meer mobiel bereikbaar want heb de simkaart nog niet...). Wie heeft soortgelijke ervaring en liever nog een tip om dit probleem snel op te lossen?

Hoi dia,

Helaas is gaan er wel eens dingen verkeerd. Soms duren deze langer dan anders. Helaas kan je daar niet altijd veel invloed op hebben. We hebben hier een melding van uitstaan op ons forum. Zodra dit opgelost is zal dat hier zeker gecommuniceerd worden.

Groetjes

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Bel gratis de verkoop afdeling 0800 1602
dank voor de tip om zo gratis te bellen. maar geen oplossing. mijn probleem staat al ruim een week uit bij ordermanangement! a) hadden ze al veel eerder kunnen den, ben al ruim 2 weken geleden ben al vanaf 18/9 aan het bellen hierover b) belt u eind van de week nog maar een keer terug.
Overigens weet sales niets van een probleem in het orderstysteem en blijft gewoon vrolijk doorverkopen ... ben zo gefrustreerd en kom voorlopig nog geen stap verder en heb by the way nog 2 abo's bij tele2 lopen. ...
Ik heb precies hetzelfde. Abonnement aangevraagd op 2 september, nummer overgenomen 17 september, en sindsdien helemaal afgesloten. Kan helemaal niets meer doen. Heb al drie keer gebeld, chat, niemand heeft enige informatie of helpt me.
ik kan er een boek over schijven... heb ook een logboek bijgehouden. krijg tegenstrijdige berichten. meest gehoord er is een storing in het ordersysteem, sommige orders blijven hangen en moeten nu handmatig worden hersteld. zijn we druk mee bezig, u bent niet alleen. 1 medewerker vertelde me dat dit al sinds medio augustus speelt! volgens mij verkoopt tele2 gebakken lucht,,, meest frustrerend is dat je niets zelf van tele2 hoort en bijv ook geen termijnwanneer het echt opgelost zal worden. advies: misschien kunt u tijdelijk een prepaid telefoon KOPEN. echt van de zotte.
ik ben op alle cosumentensites die ik kan bedenken berichten gaan plaatsen en heb ook het klachtenformulier ingevuld. ook leuk je kunt alleen een klacht indienen als een probleem niet naar tevredenheid is opgelost... er is nog helemaal niets opgelost en heb zelf echt op tijd aan de bel getrokken. Laten we proberen om zoveel mogelijk gedupeerden op te sporen en samen op te trekken en een social media offensief te starten fiets derrgelijks. krijg net een bericht van een wel behulpzame medewerker dat hij mijn geval wilde doorgeven aan afdeling bijzondere gevallen (als die al bestaat) maar geeft aan dat hij zelf niet door de wachtrij heen komt... niet te beschrijven
Ik heb zojuist nog een keer mijn simkaart geactiveerd. Misschien dat het helpt....
Reputatie 5
Badge +4
dia schreef:

Hoi dia,

Helaas is gaan er wel eens dingen verkeerd. Soms duren deze langer dan anders. Helaas kan je daar niet altijd veel invloed op hebben. We hebben hier een melding van uitstaan op ons forum. Zodra dit opgelost is zal dat hier zeker gecommuniceerd worden.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Allegro schreef:

Ik heb zojuist nog een keer mijn simkaart geactiveerd. Misschien dat het helpt....

Ik weet niet of het verstandig is meer opdrachten door te voeren wanneer er al 1 niet helemaal lekker loopt. Zou daar even mee wachten.
HOPELOOS............zit nu al vanaf 9 oktober zonder provider. Nummer al overgenomen maar niks Tele2. Wordt zsm verholpen, we zijn druk bezig. Zeker!!!!! Probleem is al meer dan een maand bekend. En ik zit nu al 11 dagen zonder mobiele netwerk. Ben er echt ziek van. Zijn jullie problemen al opgelost?:@