beantwoord

Order bevestiging

  • 30 april 2017
  • 3 reacties
  • 123 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb net een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen. Meestal gaat dit gelijk toch?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 9 mei 2017, 10:36

Hoi Krisj,

Je hebt aangegeven inmiddels een nieuw abonnement te hebben besteld. Mocht je hier nog vragen over hebben dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen. Bij deze sluit ik je topic.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hoi Krisj,

Je zou inderdaad een bevestiging van je bestelling moeten krijgen, heb je deze inmiddels al wel ontvangen?

Als dit niet het geval is, wil ik graag met je meekijken zodat ik kan zien waarom je de bevestiging (nog) niet hebt ontvangen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Badge
Hoi Krisj,

Ik heb je bericht ontvangen en ik heb met je meegekeken. Helaas is de aanvraag afgewezen omdat deze helaas niet door al onze controles heen komt. De details hiervan heb ik je in een privébericht gestuurd.

Mark
Badge
Hoi Krisj,

Je hebt aangegeven inmiddels een nieuw abonnement te hebben besteld. Mocht je hier nog vragen over hebben dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen. Bij deze sluit ik je topic.

Mark