beantwoord

Opzegtermijn?

Reputatie 6
Badge +1
  • Forum Master
  • 1400 reacties
Ik lees hier iets wat mij niet duidelijk is? Wanneer geldt een langere opzegtermijn dan 1 maand? En hoe lang is die termijn dan?

kwoot Tele2 site

Wanneer de contractstermijn van jouw abonnement is afgelopen, kun je dagelijks je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Deze maand gaat in op de dag dat we de opzegging ontvangen. Houd er rekening mee dat er een langere opzegtermijn is als jouw contractstermijn nog niet is verstreken.

icon Beste antwoord door Raaf12 24 juni 2017, 19:57

WhTurner schreef:

Ik lees daarin dat je dan per einde van je contracttermijn kunt opzeggen, dus de duur hangt er vanaf hoelang je van te voren opzegt.

Ah, dat is een stuk duidelijker 😀

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Ik lees daarin dat je dan per einde van je contracttermijn kunt opzeggen, dus de duur hangt er vanaf hoelang je van te voren opzegt.
Reputatie 7
Badge
Staat dit zo op de site Raaf12?
Dat is dan wel heel duidelijk en in voortreffelijk Nederlands. 🙄

Antwoord op je vraag; langere opzegtermijn wanneer de contracttermijn nog niet is verstreken? Ja hoelang is die tijd dan?
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en wachten tot je dagelijks kunt opzeggen. Dan loop je het minste risico

😂
Reputatie 6
Badge +1
WhTurner schreef:

Ah, dat is een stuk duidelijker 😀
Reputatie 4
Badge
Aangezien de vraag is beantwoord (bedankt @WhTurner) heb ik dit topic gesloten.