vraag

opzegging tele2

• 11 februari 2016
  • 2 reacties
  • 230 x bekeken

Jammer dat je na 21 jaar klant geweest te zijn bij Tele2, niet geholpen kan worden bij een vraag over eénzijdige opzegging door het bedrijf. Storingen in het 3G systeem, 8 verschillende antwoorden door de vriendelijke mensen van jet klantencontactcentrum, en nu gewoon de sjaak omdat ik a) geen nieuwe provider kan krijgen omdat b) Tele2 niet kan zien of bedragen binnen zijn gekomen en dus de registratie bij Experian weg is. Oh ja...'mevrouw, u kunt op de website van Experian de aanvraag indienen of u wel/niet nog geregistreerd staat.
Tip voor Tele2: informeer klanten met een openstaand bedrag en die een betalingsregeling bij het incassoburo hebben, van te voren dat het contract opgezegd wordt door Tele2. Hiermee voorkomt het bedrijf dat de klant wellicht in nog grotere problemen komt omdat hij/zij (achteraf) telefonisch ook niet meer bereikbaar is. (want tot het contract is opgezegd kan je als klant namelijk nog wel gebeld worden) 😠

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi pmakfoh,
21 jaar klant alweer. Dat is een lange tijd zeg. Het is ook opvallend, want Tele2 begon in 1997 met het aanbieden van diensten in Nederland.
Verder zeg je dat je hebt gebeld om een opzegging door te voeren.
Maar er was dus een Experian registratie die in de weg zat van een opzegging?
Ik wil je graag helpen, maar begrijp niet helemaal goed wat je wilt.

En wat zegt Experian? Heb je contact met hen gezocht en gevraagd hoe het zit?
Ik wil je graag informeren en verder helpen.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Topic gesloten door gebrek aan respons.