Opzegging Tele2

  • 18 november 2015
  • 1 reactie
  • 140 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb in viervoud mijn opzegging doorgeven, aangezien jullie op mijn nieuwe adres niet konden leveren.
Hiervan hebben jullie reeds een aantekening gemaakt in jullie systeem.
Tot dusver heb ik nog geen reactie gehad en we zijn inmiddels een week verder. Wanneer kan ik mijn modem en televisieontvanger retourneren?

Mijn nieuwe adres is bij jullie bekend. Mocht jullie een bevestiging sturen, graag naar het nieuwe adres aangezien ik niet meer op het oude adres woon.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hey azweers,

Allereerst sorry voor de late reactie!
Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes Maurice