vraag

Opzegging abonnement vanuit het buitenland

• 27 juni 2020
  • 2 reacties
  • 157 x bekeken

Beste,

Ik ben sinds kort verhuisd naar Suriname en wil mijn abonnement opzeggen. Er staat op jullie website dat ik het via een brief moet opzeggen. Is er een mogelijkheid dat ik het online kan opzeggen, want ik heb niemand meer in Nederland. Ik heb mijn uitreksel ook online aangevraagd van de gemeente. Kan ik dan dat gebruiken als bewijs ?

Mvg,

Jermaine Veldkamp.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is geen online variant voor opzegging als je naar het buitenland verhuist. Als je de informatie op de website volgt en de brief met bewijs naar Nederland stuurt wordt e.e.a. met een maand opzegtermijn verwerkt.

Reputatie 4
Badge

Hey @jermaine2000, welkom op onze community! Wat tof dat je naar Suriname bent verhuisd, hopelijk geniet je een beetje daar. We hebben altijd een bewijs van verhuizing nodig, denk hierbij aan een bewijs van uitschrijving uit je gemeente. Gezien je niemand meer in Nederland hebt om dit voor jou op te sturen, wil ik voor jou uitzoeken of er een andere mogelijkheid is om dit voor jou op te lossen. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik dan de volgende gegevens nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik gelijk aan de slag voor je! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Reageer