Opzeggen Tele2

• 4 januari 2016
  • 10 reacties
  • 520 x bekeken

Ja het is echt zo, de opzegging wordt botweg geweigerd, omdat het toestel nog niet retour zou zijn. Dit terwijl ik het toestel (Samsung Galaxy J5) niet ontvangen heb. Hoe kan ik een toestel retour sturen dat ik niet ontvangen heb?

Er zijn drie redenen dat ik wil opzeggen. In eerste instantie had ik verkeerd toestel ontvangen. Er waren ondanks toezeggingen de verzendkosten niet vergoed. Ook krijg ik herinneringen voor facturen die ingetrokken zouden worden.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft Tele2 je geen track en trace code gestuurd van dat J5 toestel?
OPD bezorgt het toestel. De betreffende medewerker (met initialen BM) weigerde stellig en bij herhaling de OPD op te bellen om te vragen of het klopte dat ik het toestel niet ontvangen had.
Ter aanvulling:

Zojuist klikte ik nog eens op de link die ik gekregen had bij de bestelling van de J5. En wat zie ik keurig staan: bestelling "geannuleerd". Via die link , https://www.afspraakstatus.nu/UserInfo.aspx,, kan de hele wereld zien dat het toestel nooit is verstuurd en dus niet ontvangen is.

Behalve, ja behalve medewerker BM dan. Die blijft volhouden dat toestel eerst retour moet.

Eigenlijk wil ik helemaal niet opzeggen, maar na medewerker BM is het vertrouwen weg. Een maandelijks opzebare Sim Only in combinatie met de Samsung J5 wil ik nog wel aangaan. De J5 betaal ik dan wel in een keer.
Toestel: de verzending van het toestel is geannuleerd.

Abonnement: loopt nog.

Dat heb ik proberen op te zeggen vanwege de redenen genoemd in de eerste post. Maar een maandelijske opzegbare simonly voor 10 euro per maand en een J5 die ik in een keer betaal is ook goed.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi klantmobiel,

Wat een vervelende situatie. Klopt het dat je een nieuw toestel had besteld, maar dat je deze nooit hebt ontvangen? Had je dit toestel i.c.m. een nieuw abonnement aangevraagd of los?
En waarom zouden er facturen ingetrokken worden?
Erg vervelend dat je telefonisch niet naar tevredenheid bent geholpen, ik kijk graag wat ik voor je kan doen!

Groeten
Beste Maarten,

Wat is de reden dat je uit de titel een citaat hebt weggehaald?

Je hebt van "Opzeggen? Mag niet", de laatste twee woorden ("mag niet") weggehaald. Die twee woorden waren de woorden van jouw collega BM, niet eens die van mij dus.

Bovenstaande heb ik je discreet gevraagd via een privébericht, omdat ik daar geen reactie op krijg post stel ik de vraag op het forum.
Reputatie 1
Badge +2
Dag klantmobiel,

Ik kreeg deze melding toen ik wilde antwoorden: "Dit communitylid ontvangt alleen berichten van mensen die hij/zij volgt."

Maar we veranderen soms de titel van een topic omdat deze dan makkelijker te vinden zijn voor derden.

Groetjes
Maarten,

Tele2 / BM weigert simpele zwart op wit gedane afspraken na te komen. Hierop plaats ik een netjes omschreven klacht, zonder de naam de naam van BM te noemen. Waarop jij een post van mij verandert door het citaat van BM, namelijk "mag niet" te verwijderen. Censuur op het forum is prima, maar citaten verwijderen niet.

Ik word er echt verdrietig van dat zelfs een poging van mij om afspraken nagekomen te krijgen gefrustreerd wordt door de titel te veranderen.

Ik stel voor dat je mijn keuze om een citaat van jou collega te plaatsen respecteert, door mijn tekst in originele staat te herstellen, namelijk: Opzeggen? "Mag niet!" . Op mijn beurt zal ik nog even wachten op nakoming van de schriftelijke toezegging.
Heb nog een aanvullende vraag voor je. Stel ik verleng mijn abonnement met toestel. Ik ontbind binnen 14 dagen. Moet ik dan betalen voor het abonnement?
Reputatie 1
Badge +2
Hoi, het gaat er om dat je binnen de respijt periode annuleert. En dat je spullen nog ingepakt zitten.

Groeten