Opzeggen mobiel abonnement.

• 25 mei 2015
  • 4 reacties
  • 148 x bekeken

Vorig jaar heb ik mijn mobiel abonnement opgezegd, na een paar maanden heb ik de opzegging herhaald. Er werd steeds weer geld van mijn rekening afgeschreven. Mailen met Tele2 had geen zin, bellen ook niet, de opzegging is uiteindelijk vorig jaar juli doorgevoerd. Daarna werd nog steeds geld van mijn rekening afgeschreven. Nadat ik gemaild heb om de afgeschreven bedagen terug te storten kreeg ik een mail van een incassobureau. Nadat ik Tele2 weer gebeld heb en heb uitgelegd dat ik al 2 jaar in het buitenland woon en ook geen post meer van ze krijg kreeg ik vorige week een brief van een incassobureau. Of ik wil betalen over een opgezegd abonnement.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Het mailen naar Tele2 heeft geen zin, want ze hebben geen in gebruik zijnd e-mail adres
Heb je toen ook een bevestiging van je opzegging gekregen?
Nee, ik heb ze gemaild, gebeld en een brief gestuurd. Nadat ik gebeld had in juli was het in orde en was er geen schriftelijke bevestiging nodig van Tele2.
Ik zit nu precies met hetzelfde probleem... en btw de maandelijkse bedragen hebben ze ook nog eens verhoogd van 36 naar 45 terwijl ik ook duidelijk een email heb gestuurd en gebeld.
Ik had ook al het vermoeden dat ik niet de enige was. LAVG stuurt een brief dat ik binnen 3 dagen moet betalen. Tele2 reageert niet, BOS incasso en LAVG reageren ook niet op mails.
Ik heb geen idee wat ik hieraan moet doen. Iemand een idee?