Opzeggen

• 10 juli 2018
  • 5 reacties
  • 253 x bekeken

Hi,

Ik heb gister via jullie website mijn abbo opgezegd binnen de 14 dagen bedenk termijn. Ik heb hiervan nog geen bevestiging ontvangen. Graag ontvang ik een bevestiging.

Het gaat om het nummer: "privé gegevens weggehaald op naam van R el A.

Groetjes,

Rachid

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Opzeggen gaat niet via de website. Het is meer een soort terugbel verzoek. Bel ze gewoon rechtstreeks om te annuleren op 020-754 4445
Wel grappig dat ze dan niet terugbellen? Thanks iedergeval voor je tip. Ze zijn ook per mail niet te bereiken, staat ze netjes...kan door middel van deze post iedergeval aantonen dat ik het op tijd heb opgezegd.
Reputatie 6
Badge
Helaas was je opzegging gisteren buiten de respijtperiode,ook had je al van de diensten gebruik gemaakt.
Ik heb je abonnement per 26-07-stopgezet.

Groet,

Arjan
Hi arjan,

Als jullie even in het systeem kijken, zie je dat ik maandag mijn abbo al heb opgezegd. Gister ging ik er alleen achteraan dat ik geen bevestiging heb gehad. Graag even naar kijken en rechtzetten aub.

Groetjes,

Rachid
Reputatie 6
Badge
Hoi Rachido, Je hebt gelijk, ik heb me 1 dag verrekend, blijft het feit staan dat je gebruik hebt gemaakt van onze diensten.
Daarom brengen we dan 1 maand in rekening, ik zeg het abonnement op per 26-07-2018

Fijne dag,

Arjan