beantwoord

Opzeg datum klopt niet

Beste Tele2,

Vanwege toestel en abonnement van werkgever heb ik op 19 november j.l. mijn abonnement per direct opgezegd. Opzegging is volgens bevestiging email op 19-12-2018. En zo is dat ook afgesproken. Uiteraard moet ik nog het resterende toestelkrediet voldoen.

Echter als ik inlog en kijk bij mijn bestellingen staat er het volgende " Je geplande opzegging is ontvangen.We vinden het jammer dat je per 22 september 2019 bij ons weg wil gaan. Wij gaan er alles aan doen om dit voor jou zo soepel mogelijk te laten verlopen. "

En dat klopt dus niet. Wilt u het voor mij nakijken ? Ik heb namelijk een abonnement die ik per maand kan opzeggen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Frank de Groot

icon Beste antwoord door Hinke van Tele2 5 december 2018, 11:56

Hi Legrand51,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.
Je kan de bevestigingsmail aanhouden, je abonnement wordt dus beëindigd per 19-12-2018.
De datum die jij ziet in Mijntele2 is de einddatum van je toestelkrediet.
Kan het zijn dat je ervoor hebt gekozen om je toestel maandelijks te blijven aflossen?

Groetjes,

Hinke

Bekijk origineel bericht

12 Reacties

Reputatie 7
Badge
Als er nog een toestelkrediet is dien je dat eerst af te lossen. Het contract loopt anders door.
Reputatie 7
Badge +4
Toestel in 1 keer afbetalen kan via ideal. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelfactuur/
Reputatie 4
Badge
Hi Legrand51,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Legrand51,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.
Je kan de bevestigingsmail aanhouden, je abonnement wordt dus beëindigd per 19-12-2018.
De datum die jij ziet in Mijntele2 is de einddatum van je toestelkrediet.
Kan het zijn dat je ervoor hebt gekozen om je toestel maandelijks te blijven aflossen?

Groetjes,

Hinke
Beste Hinke,

Bedankt voor je reactie.
De bedoeling was dat ik een laatste factuur zou krijgen met het openstaande toestelkrediet. Die betaal ik dan uiteraard in 1 keer.

Oja, nog ff een vraag. Melden jullie dit krediet dan ook direct af bij het bkr ?

Met vriendelijke groet,
Frank
Reputatie 4
Badge
Hi Legrand51,

Dan zal ik de afmelding anders moeten verwerken.
Je wil je toestel dus niet maandelijks blijven aflossen?

Zo'n 6 weken nadat het toestelkrediet volledig is afbetaald, wordt de registratie bij BKR opgeheven.

Groetjes,

Hinke
Beste Hinke, ik heb ook telefonisch afgesproken dat ik het testerende krediet in 1 keer zou voldoen. Dan ben ik er vanaf.

Met vriendelijke groet,
Frank de Groot
Reputatie 7
Badge +4
Dat kun je dan eerst via de mijn.tele2.nl omgeving doen. Daar vind je een link zodat je met ideal het toestel eerst kan afbetalen.
Reputatie 4
Badge
Hi Legrand51,

Ik heb de afmelding opnieuw ingevoerd.
Volgende maand ontvang je van ons een eindfactuur en een afschrijving van de resterende toestelkosten.

Groetjes,

Hinke
Beste Hinke, je hebt weer een goede daad verricht vandaag. Dank je wel voor de goede service. Ik zie de eindfactuur wel tegemoet. Een fijne dag verder.
Groetjes
Frank
Reputatie 4
Badge
Hi Legrand51,

Geen dank!
Ik zie overigens dat het nog niet correct in Mijntele2 staat, daar hanteert die nog steeds de einddatum van je toestelkrediet.
Dit zet ik intern even door, maar je kan de datum in de bevestigingsmail verder hanteren als afmelddatum voor het gehele contract.

Groetjes,

Hinke
Beste Hinke,

Helemaal geweldig. Bedankt voor de moeite.

Groetjes,
Frank

Reageer