vraag

Oproepen niet meer toegestaan bellen niet meer mogelijk

  • 2 juli 2020
  • 4 reacties
  • 115 x bekeken

Hey!

 

Ik kan ineens niet meer bellen. Al mijn facturen zijn betaald en afgeschreven maar het lijkt alsof ik afgesloten ben.

 

Zou iemand van Tele2 mij zsm kunnen helpen??

 

Ik kan dus ook niet naar de klantenservice bellen.

 

Mvg,

Themer


4 reacties

Dan roep je @Cas van Tele2 en @Rox van Tele2 help, en dan zul je even moeten wachten totdat ze dit oppakken. 

Reputatie 7
Badge +4

Het kan even duren voordat moderators je case oppakken, dus als je sneller geholpen wilt worden en horen welke facturen eventueel nog openstaan, bel dan even met een andere telefoon naar de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

Zijn die facturen gewoon via incasso tijdig betaald of was er sprake van een achterstand die recent is ingehaald?

Reputatie 4
Badge

Hey @Themer 

Welkom op de Community! 
Laten we meteen kijken naar een oplossing om weer te kunnen bellen. 
Heb je zoals @pipodeclown alles op tijd betaald? Dan is er iets aan de hand!
De eerste stap is altijd je toestel herstarten. Heb je de nieuwste software update?
Dit helpt wel eens om weer opnieuw verbinding te maken met het netwerk!
Werkt dit niet? Geef dan een seintje. Ik kijk dan meteen in jouw account om te controleren of alles goed gaat. 
Daarvoor heb ik wel jouw gegevens nodig!
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan check ik gelijk wat er speelt met jouw abonnement.
Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Reageer