beantwoord

Opnieuw worden aangesloten

• 12 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 126 x bekeken

Beste Tele2,

Ik was vandaag afgesloten omdat er nog een factuur open zou staan. Normaal krijg je een berichtje als er geld van je rekening wordt afgeschreven, maar dit keer niet gekregen. Ik heb inmiddels betaald via iDeal, maar wel naar jullie oude rekeningnummer. Normaal gesproken ben je dan binnen 2 uur weer aangesloten. Is dit nu ook gewoon het geval, of gaat het nu langer duren?

Website geeft aan dat er betaald is, maar kan nog niet bellen, smsen of internetten.

Groeten,
Marcel
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 17 oktober 2016, 14:31

Dag Marcel,

Hoe staat het er nu voor?
Mocht ik niks meer van je horen sluit ik dit topic.

@ happyhenny
Ik zie dat mijn collega Maurice je al in je eigen topic aan het helpen. Mocht je nog vragen hebben kan je ze daar stellen 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Marcel,

Via iDeal gaat het sneller. Ben je ondertussen al aangesloten?

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge
iDEAL zou inmiddels moeten linken naar het nieuwe rekeningnummer van Tele2 toch?
Was 4 okt ook nog oude banknummer
Nu net factuur betaald viade site betaals weer een ander bank nummer en st derden als dat via de brief. Volgens mij heeft tele2 het zelf niet op orde
Reputatie 7
Badge
Stichting derden? Dan zit er nu een online payment provider tussen of het is een rekeningnummer van het incassobureau.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Marcel,

Hoe staat het er nu voor?
Mocht ik niks meer van je horen sluit ik dit topic.

@ happyhenny
Ik zie dat mijn collega Maurice je al in je eigen topic aan het helpen. Mocht je nog vragen hebben kan je ze daar stellen 🙂