Opnieuw aansluiten na afsluiten

• 12 januari 2017
  • 5 reacties
  • 586 x bekeken

Goedemiddag,

Hoelang duurt het voordat de betaling is ontvangen van de openstaande facturen? In mijn tele2 is al wel een groen vinkje zichtbaar maar ik kan nog steeds niet bellen of internetten.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt proberen een betaalbewijs te sturen:
https://www.tele2.nl/klantenservice/betalingsbewijs/
Gedaan maar nog steeds geen resultaat....
Badge
Gedaan maar nog steeds geen resultaat....
Als je het bedrag handmatig hebt overgemaakt kan het 2 weken duren voordat het getraceerd is door Tele2, bij een iDeal betaling zou het binnen een paar uur moeten zijn.

Als er al een groen vinkje staat zou je haast zeggen dat het al binnen is, probeer het toestel is opnieuw op te starten?

Succes!
Ik heb het handmatig overgemaakt en zoals Eric aangaf heb ik een betaalbewijs naar Tele2 gestuurd. Nu mag ik hopen dat het geen 2 weken duurt, ik ben hoogzwanger en zou het fijn vinden dat ik kan bellen mocht het nodig zijn.. graag een reactie Tele2!
Reputatie 5
Badge +3
Dag ryanna92,

Proficiat met je zwangerschap :)

Ik heb je direct aangesloten en ik je vragen om een vergoeding aan te vragen voor de heraansluitkosten via dit formulier. Ben je weer bereikbaar? Ik heb even met je mee kunnen kijken en ik zie dat de facturatie niet goed is gegaan. Kan je nagaan voor elke factuur of de toestelkosten ook zijn afgeschreven? Het lijkt erop dat december niet helemaal goed is gegaan. Mocht dit wel zo zijn zou ik je willen vragen om een betalingsbewijs te sturen.

Groet, Trinh