vraag

Oplossing voor kapot toestel onder garantie!!

• 11 oktober 2019
  • 11 reacties
  • 474 x bekeken

Ik heb een abonnement met toestel. De laadconnector was kapot. Nog garantie dus via Tele2 doorverwezen naar Dr. Mobile. Op 13 september is het toestel opgestuurd naar Dr. Mobile. Uiteindelijk krijg ik op 25 september het bericht dat het toestel niet hersteld kan worden, maar onder garantie valt. Ik word weer doorverwezen naar Tele2. En dan begint de ellende. Op 25 september met medewerker Jeroen van Tele 2 gesproken en alles met hem gedeeld, ook de mail van Dr. Mobile. Hij zou het oppakken en mij op korte termijn terugbellen. Ik moet nog steeds door Jeroen worden teruggebeld. Ik heb daarom de afgelopen 2 weken meerdere keren zelf contact gezocht met Tele2 en heb denk ik alle medewerkers gesproken. Ze zeggen allemaal dat het bij Back Office in behandeling is en dat ik binnen 2 dagen wordt teruggebeld. Echter nog steeds geen reactie van deze afdeling gehad. Afgelopen weekend daarom maar weer contact gezocht met Tele2, Marcel S.. Marcel heeft het aangekaart bij het hoofdkantoor en gaf een termijn aan van 2 dagen dat er contact met mij op zou worden genomen en hij zou dit in de gaten houden. Hij houdt me inderdaad op de hoogte maar er zit geen enkele vordering in. Sterker nog, volgens Marcel was er niets bekend bij de afdeling Back Office, pas na enig zoekwerk kwam de melding van de reparatieservice naar voren en Marcel informeert mij wanneer er weer iets bekend is. Ik ben er van overtuigd dat Marcel zijn best doet, maar dat hij ook afhankelijk is van de afdeling Back Office. Volgens mij loopt hij ook keer op keer tegen een muur aan bij deze afdeling. U kunt zich misschien voorstellen dat ik helemaal klaar ben met de gang van zaken. Sinds 13 september zit ik zonder toestel en sinds 25 september is bij Tele2 bekend dat het onder de garantie valt. Het schijnt dat Nokia het ook al heeft gecrediteerd naar Tele2 maar naar mij toe nog steeds geen passende oplossing. Tele 2 heeft de mogelijkheid gehad om binnen een redelijke termijn te reageren. Deze termijn is inmiddels overschreden. Ik eis dat u vandaag nog met een passende oplossing komt en anders ben ik genoodzaakt andere maatregelen te nemen. Ik ga er echter vanuit dat u het niet zover laat komen. Ik neem aan dat u direct reageert en dat u een link stuurt om een privé bericht te kunnen sturen om zo mijn gegevens kenbaar te maken zodat u contact met mij kunt opnemen.

11 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi @Berlinda

Welkom op het forum van Tele2,

Geen fijn verhaal,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Dag,

Wanneer gaat Rox of Customer Solutions contact met mij opnemen?
Reputatie 1
Hi @Berlinda, ik heb in de notities gekeken en als het goed is zou je al gebeld moeten zijn door mijn collega van Customer Solutions. Kan je dit bevestigen?

Groetjes,

Rox

Dag Rox,

Ik ben inderdaad gebeld. Dat woordje “al” mag je wel weglaten, omdat ik veel eerder een telefoontje had moeten krijgen. 

In ieder geval heb ik mijn wens kenbaar gemaakt. Nu weer wachten op het volgende telefoontje, moe wordt ik er van dat het allemaal zo lang moet duren! Vanaf 13 september heb ik immers al geen telefoon meer. Een concrete termijn wanneer ik weer een telefoontje kan verwachten met hopelijk eindelijk een definitieve en passende oplossing werd echter niet aangegeven. Deze week in ieder geval niet werd mij verteld. Moet ik dan echt Tele2 in gebreke stellen, omdat de overeenkomst op meerdere vlakken niet wordt nagekomen?

Hier dus exact hetzelfde probleem met mijn Nokia 7 plus bij een abonnement van Tele 2! De hele laadconnector is kapot en binnenin gewoon afgebroken. Hij is vandaag door de transporteur Dynalogic voor Dr.Mobile opgehaald! Nu ik dit zo lees vrees ik het ergste! Wat te doen?!

@Rox van Tele2 

Bijna weer een dag voorbij zonder een reactie van Tele2......

Wat kun jij nog voor me betekenen Rox?

Reputatie 1

Hi @Berlinda, ik heb gelijk gebeld naar mijn collega's van Customer Solutions. Zij hebben jouw wens kenbaar gemaakt bij de coördinator en ik verwacht dat het morgen opgepakt wordt. Ik zal dit zelf ook in de gaten houden! Je hoort hoe dan ook morgen van mij of vanuit Customer Solutions. 

Groetjes, 

Rox

@Rox van Tele2 

Hoi Rox, 

Customer Solutions heeft mij gebeld en een bericht achtergelaten, maar begrijp het niet helemaal. Wil je ze vragen of ze mij nog een keer willen bellen?

@Rox van Tele2 Na lang wachten vandaag een nieuwe telefoon ontvangen van Tele2. Als het goed is wordt ik volgende week nog gebeld over mijn abonnement.

Reputatie 5
Badge +1

Gaaf, is je doorzettingsvermogen beloond! 

Reputatie 1

Hi @Berlinda, ik ben blij om te horen dat jullie er samen uitgekomen zijn! Veel plezier met je nieuwe telefoon. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, dan zijn we er voor je. 

Groetjes, 

Rox

Reageer