beantwoord

Oplader garantie, buiten bundel

• 17 januari 2015
  • 3 reacties
  • 178 x bekeken

Hallo,

Ik heb ten eerste een vraag over de garantie van opladers, ik heb een iphone en na 2 maand begaf mijn oplader het al, ik heb nu gelezen dat op de oplader garantie zit. Mijn vraag is zit er op de oplader garantie, moet ik daarvoor bij tele2 of apple zijn?

Ten tweede is mijn vraag waarom er de hele tijd kosten buiten de bundel worden gerekend, ik kan niet vinden voor wat ik het moet betalen.
Ik heb 100 bel en sms minuten en 1500 mb, hier kom ik elke maand nooit overheen maar toch betaal ik elke maand buiten de bundel. De ene keer is het 6 euro de andere keer 2 euro. Ook heb ik mijn mobiel niet gebruikt voor het smsen, internet of bellen in het buitenland.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door karin 17 januari 2015, 01:07

Hoi Lianne

Als je de telefoon van Tele2 zelf hebt gekregen bij een abonnement kun je het best even contact opnemen met de klantenservice

Maar omdat Tele2 zelf geen IPhone levert denk ik dat je het van een andere firma hebt ontvangen.
Je kunt dan het beste even daarheen bellen.

Je 2e vraag
Misschien ben je ongewild geabonneerd op een of andere sms dienst. Kijk eens op www.payinfo.nl en blokkeer zonodig

Kijk ook op je factuur bij specificaties
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hoi Lianne

Als je de telefoon van Tele2 zelf hebt gekregen bij een abonnement kun je het best even contact opnemen met de klantenservice

Maar omdat Tele2 zelf geen IPhone levert denk ik dat je het van een andere firma hebt ontvangen.
Je kunt dan het beste even daarheen bellen.

Je 2e vraag
Misschien ben je ongewild geabonneerd op een of andere sms dienst. Kijk eens op www.payinfo.nl en blokkeer zonodig

Kijk ook op je factuur bij specificaties
Tele2 levert zelf geen iphones, dus je moet voor je garantie naar de zaak waar deze is aangeschaft. Verder kunnen extra kosten komen door diverse oorzaken zoals 0900 nummers of ook 088.

PS Karin was me voor zie ik;) Hopelijk heb ik toch nog wat kunnen aanvullen.
Heel erg bedankt!