Toen werd er leuk een incassobureau opgezet, voor 2 maanden 5 euro storneren. Mails heen en weer, kopieën maken, ellende! Januari en februari dus maar niet gestorneerd die 5 euro. Begin maart een mail dat digitenne stopt, en de incasso ook. Weer een pakket om de randapparatuur terug te sturen (wat we niet meer hebben!), maar nog steeds dat incassobureau in ons nek.
Vorige week gebeld, twee fijne mensen aan de lijn gehad die het beiden ook heel erg vreemd vonden want er stond als opzegdatum 10-10/14 in het systeem. En nee, dan hoort er geen 5 euro meer afgeschreven te worden. Ze zouden het netjes met spoed afhandelen, en ze zouden me daarover bellen.
Krijg ik GVD gisteren een sms-je. "De sluiting van je incassodossier is afgewezen. Zou je kontakt op willen nemen met Bos Incasso?" NEE, Tele2, dat doe ik niet. Wees in elk geval zo fatsoenlijk om mij daarover te bellen, en de reden van de afwijzing door te geven! Godverdomme, wat een gezeik om een tientje. Na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenlange trouwe klant te zijn geweest...
Dus Tele2, ik verwacht vandaag een belletje op mijn mobiele nummer!
Pieter Groeneveld & Marion Overbeek
Beste antwoord door Su van Tele2
Hoi pieter.marion,
Wat een vervelend verhaal! Ik zie dat je ook al een bericht op onze Facebook hebt geplaatst en dat mijn collega je daar al aan het helpen is. We zetten de conversatie daar graag voort, zodat de gesprekken niet door elkaar heen lopen.:)
Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht
Wat een vervelend verhaal! Ik zie dat je ook al een bericht op onze Facebook hebt geplaatst en dat mijn collega je daar al aan het helpen is. We zetten de conversatie daar graag voort, zodat de gesprekken niet door elkaar heen lopen.:)
Groetjes,
Su Ling