Met vriendelijke groet,
BEISDEN
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Als je het slachtoffer bent geworden van fraude waarbij er op je eigen naam een abonnement is afgesloten - of dat nou zonder je medeweten is gegaan, tegen je wil in of door middel van een slimme babbeltruuk - je wilt altijd twee dingen doen:
-Doe aangifte. Meteen. Hoe eerder hoe beter!
-Neem contact op met onze klantenservice. Je kunt dan rekenen op advies en informatie over de verder te nemen stappen. Vanwege de hoeveelheid gevoelige informatie die over en weer kan gaan raad ik aan dat telefonisch te doen of anders via een live chat.
Goed dat je je vriendin hierin bijstaat, dit is echt een zure situatie. Ik wens jullie alle sterkte toe met de verdere afhandeling!
Bekijk origineel bericht
-Doe aangifte. Meteen. Hoe eerder hoe beter!
-Neem contact op met onze klantenservice. Je kunt dan rekenen op advies en informatie over de verder te nemen stappen. Vanwege de hoeveelheid gevoelige informatie die over en weer kan gaan raad ik aan dat telefonisch te doen of anders via een live chat.
Goed dat je je vriendin hierin bijstaat, dit is echt een zure situatie. Ik wens jullie alle sterkte toe met de verdere afhandeling!