beantwoord

Opdracht kan niet worden uitgevoerd?

• 15 mei 2015
  • 1 reactie
  • 421 x bekeken

Ik ben sinds kort verhuisd en heb bij Tele2 mijn abonnement aangevraagd. Bij de status zie ik nu opeens het volgende bericht staan?

"Onlangs hebben wij uw bestelling ontvangen voor Internet van Tele2. Helaas ontvingen wij van onze internetleverancier het bericht dat deze opdracht niet kan worden uitgevoerd.Het opgegeven telefoonnummer is geen enkelvoudige analoge lijn. De lijn betreft een ISDN lijn, een MSN lijn of maakt onderdeel uit van een centrale (meervoudige lijn).

Is de lijn omgezet of beschikt u over een ander telefoonnummer (dat wel een enkelvoudige analoge lijn betreft)? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij nemen uw aanvraag dan verder in behandeling. Wij houden uw opdracht twee maanden in portefeuille. Indien in deze periode geen alternatief geboden kan worden, vervalt de opdracht."

Wat nu? Want ik wilde wel erg graag komende week mijn internet en televisie actief hebben, gezien dit best handig is na bijna een maand wachten!? Zelf heb ik geen ISDN of wat dan ook? Ik ben er net komen wonen tenslotte. Ik heb ook geen ander telefoonnummer, op mijn mobiel na.

Ik wilde niet steeds gaan bellen naar de klantenservice; dat is een beetje zonde van het geld namelijk!

Alvast bedankt!

(Contact via mijn broer)
icon

Beste antwoord door ItsNaud 15 mei 2015, 19:04

Bel even met de afdeling verkoop, dit kost je niks. 0800-1602. 😉
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Bel even met de afdeling verkoop, dit kost je niks. 0800-1602. 😉