beantwoord

OPD + Toestel + Machtiging

• 27 februari 2018
  • 1 reactie
  • 512 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Goeden avond, klopt het dat het niet meer toegestaan is om bij een verlening de toestel in ontvangst te nemen voor iemand anders ?

Mijn moeder heeft een verlenging gedaan en is vanavond aan het werk, ze heeft via tele2 zo'n machtigingsformulier ingevuld en aan mij gegeven om haar toestel in ontvangst te nemen, maar volgens de meneer van OPD is dit niet meer toegestaan en is vertrokken zonder de toestel af te geven.

Klopt dit ? en als dat zo is waarom staat de machtigingsformulier nog online, is allemaal niet duidelijk. Ik weet wel dat bij een nieuwe abonnement de contractant aanwezig moet zijn en tekenen maar wist niet dat dit ook geld voor een verlenging.

Kan iemand van tele2 hier duidelijkheid over scheppen ?
icon

Beste antwoord door Emiel van Tele2 28 februari 2018, 13:01

Goedemiddag Bamoah

Het klopt inderdaad dat bij verlening het toestel alleen door de contractant in ontvangt genomen mag worden. Het machtigingsformulier staat alleen onder bezorging van nieuwe abonnementen. We zullen voor je kijken of dit op de website duidelijker vermeld kan worden.

Groet Emiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Goedemiddag Bamoah

Het klopt inderdaad dat bij verlening het toestel alleen door de contractant in ontvangt genomen mag worden. Het machtigingsformulier staat alleen onder bezorging van nieuwe abonnementen. We zullen voor je kijken of dit op de website duidelijker vermeld kan worden.

Groet Emiel