beantwoord

OPD Samsung Galaxy S7

• 11 maart 2016
  • 1 reactie
  • 281 x bekeken

Hallo,

Ik kreeg ook de mail " Je Samsung Galaxy S7 is besteld. We verwachten je toestel op 11.03.2016. Je krijgt tegen die tijd een e-mail van de Online Pakket Dienst (OPD)". Maar het is nu de 11de en ik heb nog steeds geen E-mail gehad. Ook heb ik ergens de tip gevonden van http://www.afspraakstatus.nu/ . Hier krijg ik constant een Server Error in '/' Application. Runtime Error.

Ik heb nou dus geen idee wanneer het geleverd wordt/wat er aan de hand is met mijn pakket. Er stond voor de 11de, maar kan ik vandaag nog een mail verwachten?

Groetjes Davy
icon

Beste antwoord door ditisgeengeschiktenaam 11 maart 2016, 09:55

Beste Davy,
Er zijn op ht forum tig berichten geplaatst over de levering van de S7 en opd. Nogmaals sommige mensen die rond de 27ste hebben ge-preorderd krijgen het deze week. Er is ook geschreven wie ht eerst zich heeft aangemeld wie ht ook eerst zal krijgen. Ht hangt dus een beetje vanaf wanneer jij deze hebt ge-preorderd. Je kan allicht de opd bellen, maar die zullen ht ook kei druk hebben. Je mag er vanuit gaan dat Tele2 alles aan zal doen om te leveren. Want Tele2/Samsung zit nl niet te wachten op een boel gecancelde orders, dat zal een koste strop zijn. Ff geduld nog....
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Beste Davy,
Er zijn op ht forum tig berichten geplaatst over de levering van de S7 en opd. Nogmaals sommige mensen die rond de 27ste hebben ge-preorderd krijgen het deze week. Er is ook geschreven wie ht eerst zich heeft aangemeld wie ht ook eerst zal krijgen. Ht hangt dus een beetje vanaf wanneer jij deze hebt ge-preorderd. Je kan allicht de opd bellen, maar die zullen ht ook kei druk hebben. Je mag er vanuit gaan dat Tele2 alles aan zal doen om te leveren. Want Tele2/Samsung zit nl niet te wachten op een boel gecancelde orders, dat zal een koste strop zijn. Ff geduld nog....