OPD (Online Pakket Dienst) Tele2

Hallo,

Ik heb afgelopen woensdag de iPhone 6 online besteld met een abonnement erbij. Ik heb al een smsje gekregen over de overdracht van mijn nummer van T-Mobile naar Tele2 toe, maar ik heb nog steeds geen mail gekregen van de OPD! Is de iPhone nog steeds niet leverbaar?
Ik hoor het graag!

Groetjes, Isa
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 Reacties

Ik heb ook de iphone 6 plus pink 64gb besteld, maar heb ook nog geen OPD mail gehad. De leveringen zijn geloof ik nog onbekend?
Ohh okee... Duurt allemaal wel erg lang! Maar bedankt!
Ik heb m 22 maart besteld met een verlenging, maar duurt inderdaad erg lang. Dus mischien kan Tele2 ons wat meer vertellen over de levering van onze Iphone's ?
Ja inderdaad Tele2??
Reputatie 5
Badge +3
Hoi IsaSchilder8 en bjorn198030,

Er zijn op dit moment te weinig Iphone 6 toestellen op voorraad door de grote vraag! Wij zijn op dit moment hard bezig met de backorders en hopen dat we dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Hier kan je de update volgen van de levertijd voor de Iphone 6.

Excuses voor het ongemak!
Groet, Trinh
Maar Trinh, kan je voor ons even inkijken hoeveel wij op de wachtlijst staan en of wij bij de aankomende order zitten ?
Ja inderdaad? Zou dat kunnen?
Reputatie 5
Badge +3
Helaas kan ik dat niet, omdat wij hier geen inzicht daarin hebben.
Ik hoop dat jullie beiden snel jullie toestel ontvangen!
Groet, Trinh
Ik had wel met de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat ik vandaag, en sowieso deze week mijn mobiel binnen had.. Kan dat kloppen?
Iemand al meer duidelijkheid? of een mail van OPD gekregen? Ik nog steeds niets....
Welke versie van de Iphone heb jij besteld Isa? Ik heb iedergeval nog geen OPD mail gehad. Denk dat ik vanmiddag ook effe gaat bellen naar de klantenservice.
Zie ook"https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/update-levering-samsung-galaxy-s7-53081/index1.html#post320572

@klantenservice: De datum van die post wordt bij een update niet aangepast. Daarom zakt deze melding steeds verder naar beneden.
Dat kan beter 🆒
Ik heb de iPhone 6 Zilver besteld! Hopelijk zit ik bij de levering van aanstaande vrijdag... Straks gaan mijn abonnement al in, voordat ik mijn mobiel heb!
Reputatie 5
Badge +2
WhTurner schreef:

Zie ook https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/update-levering-samsung-galaxy-s7-53081/index1.html#post320572

@klantenservice: De datum van die post wordt bij een update niet aangepast. Daarom zakt deze melding steeds verder naar beneden.
Dat kan beter 🆒

Goed punt, heb er meteen wat aan gedaan.
Stel mijn iPhone zit bij de levering van as vrijdag, wanneer ontvang ik dan een mail van OPD?
Reputatie 7
Badge +4
Niet eerder dan vrijdag. Eerst zal de voorraad moeten worden binnengeboekt voordat ze weer uitlever emails kunnen beginnen.
Weten jullie al meer over de levering van de iphone 6?
Reputatie 7
Badge +4
Het ligt eraan welke Iphone 6 versie:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/update-levertijd-iphone-6-52811/index1.html#post324475
Reputatie 5
Badge +3
Ik hoop dat jullie je toestel snel mogen ontvangen. Houd de update in de gaten!
Ik hoop vandaag een mail te krijgen!
Update: 8 april 2016
De levering die vandaag in ons magazijn zou binnenkomen, vindt deels op maandag 11 april plaats:
Apple iPhone 6 Silver: Alle complete bestellingen die geplaatst zijn tot 8 april, worden vanaf 11 april verzonden
Apple iPhone 6 Space Gray: Er vindt aankomende week een levering plaats voor dit toestel. Het is niet bekend op welke dag dit precies is.

Wel gek dat ik zojuist de klantenservice heb gebeld en dat zij zeggen dat het niet zeker is dat mijn bestelde toestel erbij zal zitten. Ik heb op 29 maart abonnement verlengt met i Phone 6 zilver.
Ik begin er zo langzamerhand echt genoeg van te krijgen, je wordt door de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. Allemaal valse beloften!! Vrijdag al gebeld en toen zeiden ze dat maandag de i Phone zeker uitgeleverd zou worden, nou niet dus!!!!!!!!!!!!

Ik zou nu wel eens een eerlijk antwoord willen krijgen van tele2 wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden!!:@