beantwoord

OPD (Online Pakket Dienst)

• 9 januari 2018
  • 2 reacties
  • 2563 x bekeken

Wat een slecht service zeg... je kan je levering niet eens ergens anders ontvangen. Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik werk, dus ik heb niet het luxe om lekker thuis te wachten op een pakket.

Mijn situatie:

Levering gepland, en netjes in de opmerking neergezet dat ik werk, en mijn pakketje wil ontvangen op mijn werk adres. Voor de zekerheid nog in de ochtend gebeld (levering was tussen 12:00 - 13:44, nee geen typefoutje het was echt 13:44) en dan nog durven ze aan de lijn te zeggen dat het een miscommunicatie is geweest. Nou niet vanuit mijn kant. Waarom bestaat er een opmerking veldje als deze totaal wordt genegeerd?

Oplossing: Leveren op werkadres. Punt. Ik ga niet thuis zitten voor een pakket.
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 10 januari 2018, 10:03

Hi D.Demirel,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend als je je verheugd om een pakket en deze kan vervolgens niet bezorgd worden. Volgens onze informatie heb je de aanmelding via onze website gedaan met een verblijfsdocument, dit is helaas niet mogelijk.
Klanten met een buitenlands ID of een verblijfsdocument dienen een aanvraag via een van onze partners te doen. Dit kan in een Tele2 winkel of bijvoorbeeld een Mediamarkt. Online kan dit bij bijvoorbeeld Belsimpel en Mobiel.nl.

Ik hoop dat je via een van bovenstaande kanalen alsnog een nieuw abonnement bij ons afsluit!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi D.Demirel,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend als je je verheugd om een pakket en deze kan vervolgens niet bezorgd worden. Volgens onze informatie heb je de aanmelding via onze website gedaan met een verblijfsdocument, dit is helaas niet mogelijk.
Klanten met een buitenlands ID of een verblijfsdocument dienen een aanvraag via een van onze partners te doen. Dit kan in een Tele2 winkel of bijvoorbeeld een Mediamarkt. Online kan dit bij bijvoorbeeld Belsimpel en Mobiel.nl.

Ik hoop dat je via een van bovenstaande kanalen alsnog een nieuw abonnement bij ons afsluit!
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen