beantwoord

OPD Onduidelijk

  • 23 mei 2017
  • 2 reacties
  • 81 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Mijn abonnement is al wel geactiveerd (gecheckt via MijnTele2), ik heb alleen mijn toestel + simkaart nog niet ontvangen en ook geen mail van OPD gehad. Wanneer krijg ik hier meer duidelijkheid over?
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 24 mei 2017, 08:39

Hi EGA,

Heb je de bestelling via Tele2 gedaan of via een partner van Tele2?

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi EGA,

Heb je de bestelling via Tele2 gedaan of via een partner van Tele2?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi EGA,

Heb je ondertussen al meer duidelijkheid?

Groetjes,

Hinke