opd niet gekomen.

• 28 december 2017
  • 9 reacties
  • 403 x bekeken

Heb reeds de s8 besteld vorigenweek donderdag , nu heb ik gisteren een mail ontvangen dat mijn pakket zou worden bezorgd tussen 15:35, 17:35. en ik was tot 18.15 thuis en heb een ander huisgenoot gemachtigd als ze toch kwamen.Ze zijn helaas niet gekomen en heb ik een mailtje ontvangen dat ik een nieuwe datum kan prikken voor volgende week. morgen ben ik in de stad en wil het gewoon direct kopen. wat kan het beste doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Badge
Nou gelukkig heb je hem ontvangen. Inderdaad jammer dat het op deze manier gegaan is. Veel plezier met je nieuwe toestel. Ik zal dit topic sluiten.
Reputatie 7
Badge

Heb hem een paar minuten voor 6 mogen ontvangen

Wow... strakke planning weer! Nou, nu alles lekker kopieeren van je oude telefoon en instellen.

Inderdaad wow......strakke planning weer ligt er maar net aan waar je woont natuurlijk! Tja ze werken voor meerdere providers hé
Planning???? Ach ze kwamen gewoon zonder berichtgeving een dagje later moet gewoon kunnen....WOW
Reputatie 7
Badge +4

Heb hem een paar minuten voor 6 mogen ontvangen

Wow... strakke planning weer! Nou, nu alles lekker kopieeren van je oude telefoon en instellen.
Reputatie 7
Badge
Hallo Jacob,

En heb je inmiddels je nieuwe toestel in ontvangst kunnen nemen?

Heb hem een paar minuten voor 6 mogen ontvangen, ben er hartstikke blij mee.
Alleen vond ik het wel jammer van gisteren.

Heel veel plezier ermee Jacob
Zal spannend geweest zijn voor je vanmiddag !
Vergeet het maar snel en geniet van je telefoon.
Hallo Jacob,

Heb hem een paar minuten voor 6 mogen ontvangen, ben er hartstikke blij mee.
Alleen vond ik het wel jammer van gisteren.
Badge
Hallo Jacob,

Als je nieuw abonnement had (zonder nummerbehoud) dan kun je nog een nieuw abonnement in de stad kopen en dan je eerst abonnement annuleren. Als je een verlenging of iets met nummerbehoud had besteld dan zal de annulering eerst gedaan moeten worden en verwerkt zijn voordat er weer een verlenging/ nummerbehoud kan worden aangevraagd. Wat is het snelste tijdswindow voor OPD? Dat werkt toch vaak wel goed.
Met deze feestdagen is er extra vraag naar toestellen OPD heeft dan in bepaalde regio's niet genoeg mensen. Tele2 vermeld dat ook op hun site dat het soms iets langer kan duren.

Heb gisteravond een nieuwe mogelijkheid voor vandaag geselecteerd van 16:00 tot 18:00 dus nog een half uur.Er staat wel op de opd site dat het de tweede poging is maar ik heb alleen gister een mail ontvangen dat de bezorging niet gelukt is verder niets terwijl ik heel de dag thuis was. ik hoop dat ik het vandaag mag ontvangen.
Reputatie 7
Badge
Heb reeds de s8 besteld vorigenweek donderdag , nu heb ik gisteren een mail ontvangen dat mijn pakket zou worden bezorgd tussen 15:35, 17:35. en ik was tot 18.15 thuis en heb een ander huisgenoot gemachtigd als ze toch kwamen.Ze zijn helaas niet gekomen en heb ik een mailtje ontvangen dat ik een nieuwe datum kan prikken voor volgende week. morgen ben ik in de stad en wil het gewoon direct kopen. wat kan het beste doen?

Hallo Jacob
Heb je al contact opgenomen met de OPD?
Waarom zijn ze de afspraak niet na gekomen?
Ik vind dit niet kunnen .......
Staat er niet op de site van Tele2 voor 23.59 besteld volgende dag in huis?
Kwalijke zaak.
Ik zou daar zeker een klacht over indienen.
Reputatie 7
Badge +4
Als je nieuw abonnement had (zonder nummerbehoud) dan kun je nog een nieuw abonnement in de stad kopen en dan je eerst abonnement annuleren. Als je een verlenging of iets met nummerbehoud had besteld dan zal de annulering eerst gedaan moeten worden en verwerkt zijn voordat er weer een verlenging/ nummerbehoud kan worden aangevraagd. Wat is het snelste tijdswindow voor OPD? Dat werkt toch vaak wel goed.
Met deze feestdagen is er extra vraag naar toestellen OPD heeft dan in bepaalde regio's niet genoeg mensen. Tele2 vermeld dat ook op hun site dat het soms iets langer kan duren.