beantwoord

OPD mail en levering tele2

  • 7 maart 2016
  • 1 reactie
  • 517 x bekeken

Ik heb vandaag een mail van de OPD ontvangen om een datum af te spreken voor de levering van waarschijnlijk mijn nieuwe simkaart aangezien ik mijn abonnement bij tele2 heb verlengt met een nieuw toestel alleen ik vraag me af of deze levering waarvoor ik een afspraak heb gemaakt alleen voor de simkaart geldt of voor het toestel en de simkaart allebei tegelijk?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 8 maart 2016, 11:09

Hoi Isissx,
Bedankt voor je vraag en leuk om te horen dat je hebt verlengd met een nieuw toestel.
Ik wil je graag informeren over de stappen en het proces.
Het meeste is te vinden hier:
Levering van je Tele2 bestelling

Het nieuwe toestel en simkaart komen je kant op via OPD.
Tegelijk 🙂 Wel zo makkelijk

Als je nog vragen hebt hierover, laat dan nog een reactie achter hier.
Groetjes,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Isissx,
Bedankt voor je vraag en leuk om te horen dat je hebt verlengd met een nieuw toestel.
Ik wil je graag informeren over de stappen en het proces.
Het meeste is te vinden hier:
Levering van je Tele2 bestelling

Het nieuwe toestel en simkaart komen je kant op via OPD.
Tegelijk 🙂 Wel zo makkelijk

Als je nog vragen hebt hierover, laat dan nog een reactie achter hier.
Groetjes,
Ben