beantwoord

OPD iPhone 7 Plus

• 19 september 2016
  • 4 reacties
  • 304 x bekeken

Ik las net dat mensen die 11-09-2016 rond 11:00 een order hebben geplaatst al een afspraak konden maken van hoelaat hun iPhone bezorgd kon worden. Ik heb de mijne 09-09-2016 rond 09:15 besteld en kan niks op OPD? Zit ik op de verkeerde site? Moet ik afwachten? (Gaat om de iPhone 7 Plus 128GB mat zwart, en testraks heeft iemand een afspraak gemaakt voor dezelfde telefoon maar later besteld)
icon

Beste antwoord door eric 19 september 2016, 16:10

Als je geen uitnodiging van OPD gekregen hebt dan kun je dit wel doen maar zal niet leiden tot een daadwerkelijke levering. Als je de email van OPD om een afspraak te maken wel hebt gehad gaat het wel goed. Hun afspraaksite doet geen dubbelcheck op mensen die de boel omzeilen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Het is al gelukt. Bedankt!
Hoe dan? Heb je zelf contact opgenomen?
Ga naar je mail waar een retoursformulier bij aan toegevoegd is. Daar in dat mail vind je je ''Contractnummer''. Dat contract nummer bevat een streepje na 2 letters. Die kopieer je en plak je op http://afspraakstatus.nu/ bij ''Ordernummer*'' en je postcode.

Succes!
Reputatie 7
Badge +4
Als je geen uitnodiging van OPD gekregen hebt dan kun je dit wel doen maar zal niet leiden tot een daadwerkelijke levering. Als je de email van OPD om een afspraak te maken wel hebt gehad gaat het wel goed. Hun afspraaksite doet geen dubbelcheck op mensen die de boel omzeilen.