beantwoord

OPD Handtekening

• 8 maart 2016
  • 7 reacties
  • 395 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 7 reacties
IK heb laatst een beetje zitten zoeken op google en heb daarbij een aantal klachten gevonden over de online pakket dienst. het schijnt dat je handtekening precies overeen moet komen met die op je identiteitskaart. dit zou in mijn geval nog wel een probleem kunnen worden, aangezien ik toen 14 was en zo maar een krabbeltje heb gezet. is dit echt zo of letten ze daar niet zoveel op?
icon

Beste antwoord door vvvv 8 maart 2016, 14:39

Hoi vvvv,
Ik heb het bovenstaande gelezen.
Mijn advies in dit geval is om zo goed mogelijk de handtekening te plaatsen bij levering van je toestel door OPD.
Het zou zonde zijn als het niet geverifieerd wordt en het geweigerd wordt.
Daar zit niemand op te wachten.
Wellicht kan je binnenkort een nieuw identiteitsbewijs aanvragen? Dan kan je een nieuwe handtekening plaatsen en zal dit probleem niet meer voorkomen.

Ik ben wel benieuwd trouwens.

Hou me op de hoogte of het gelukt is :)
Vriendelijke groet,
Ben

zal ik zeker doen!, maar ik vindt het raar dat er zo goed gelet wordt op een handtekening heb dit soort dingen niet meegemaakt met kpn of vodafone
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bedenk je dat als telefoons en abonnement zomaar zouden worden uitgedeeld zonder goede verificatie, dan krijgt wellicht een verkeerd persoon deze overhandigd.
In een rechtzaak als de factuur niet betaald wordt is de handtekening dan HET bewijs van afgifte.

Dus dat een handtekening klopt is best wel van belang.
Bedenk je dat als telefoons en abonnement zomaar zouden worden uitgedeeld zonder goede verificatie, dan krijgt wellicht een verkeerd persoon deze overhandigd.
In een rechtzaak als de factuur niet betaald wordt is de handtekening dan HET bewijs van afgifte.

dat kan ik begrijpen. maar als alles klopt, behalve de handtekening dan zou het toch geen probleem moeten zijn?

Tenminste dat heb ik nooit eerder meegemaakt bij het ondertekenen van een contract
Reputatie 6
Badge +5
Hoi vvvv,
Mijn advies in dit geval is om zo goed mogelijk de handtekening te plaatsen bij levering van je toestel door OPD.
Wellicht kan je binnenkort een nieuw identiteitsbewijs aanvragen? Dan kan je een nieuwe handtekening plaatsen en zal dit probleem niet meer voorkomen.

Vriendelijke groet,
Ben
Hoi vvvv,

Vriendelijke groet,
Ben

zal ik zeker doen!, maar ik vindt het raar dat er zo goed gelet wordt op een handtekening heb dit soort dingen niet meegemaakt met kpn of vodafone
Reputatie 7
Badge +4
Identiteitskaart is toch 5 jaar geldig? Met een handtekening als 14 jarige moet je op je 19e dus een nieuwe hebben.
Dan kun je toch niet al een abonnement bij KPN en Vodafone hebben aangevraagd, dat kan namelijk pas vanaf je 18e..
Ik had toen ik 16 was een abonnement genomen op mijn moeders naam, en bij haar is het geval dat haar handtekening om het jaar veranderd. dus bij het ondertekenen van het contract klopt het ook niet, maar het werd wel geaccepteerd omdat de anderen gegevens wel klopte