OPD e-mail en bezorging niet ontvangen

• 18 december 2017
  • 3 reacties
  • 176 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hoi,

Mijn vader had zijn abonnement telefonisch verlengend er werd toen gezegt dat we het toestel, sim kaart maandag zouden ontvangen en dat we een e-mail zouden ontvangen met alle informatie. Dat is er nooit van gekomen en hebben wij nog steeds niks ontvangen zowel e-mail als het toetsel niet. Nu vraag ik me af wanneer dat wel zou gebeuren ik heb een beetje rondgekeken op de forum en zag dat meer mensen problemen hadden met OPD. Wat kan ik nu doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge
HiT.D,

Heb je inmiddels bericht van de OPD ontvangen? Als je nog niks hebt gehoord dan kijk ik graag even met je mee naar de status van deze order. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, postcode, woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Jeroen.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Reputatie 5
Badge
Dank voor het versturen van je gegevens. Ik kom helaas geen recente order tegen op het opgegeven adres.
Ik kan de bestelling alsnog voor je in orde maken. Graag ontvang ik dan nogmaals een PB met daarin de wensen (toestel en bundels) + alle persoonlijke informatie.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Reputatie 5
Badge
Ik heb geen bericht meer van je ontvangen. Dit topic zal gesloten worden, als je toch nog vragen hebt dan kun je een nieuw topic openen!

Jeroen