OPD

• 18 januari 2018
  • 15 reacties
  • 609 x bekeken

Reputatie 1
Waarom werkt tele2 nog samen met dit bedrijf? Zoveel slechte ervaringen..waar ik er een van ben.
Geeft jullie een slechte naam. Heb spijt van mijn bestelling en jullie trekken simpel je handen eraf..uh tja hun gaan over de levering..beetje jammer

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge
Waarom werkt tele2 nog samen met dit bedrijf? Zoveel slechte ervaringen..waar ik er een van ben.
Geeft jullie een slechte naam. Heb spijt van mijn bestelling en jullie trekken simpel je handen eraf..uh tja hun gaan over de levering..beetje jammer

Waarom Tele2 met bezorgdienst OPD zaken doet? Goeie vraag Kim
Ik denk dat OPD het goedkoopst is. Ook een prijsvechter waarschijnlijk.
Reputatie 7
Badge +2
OPD en AMP zijn een van de bedrijven die bevoegd zijn om contracten af te handelen voor providers, dat kan een PostNL bijvoorbeeld niet doen, je wilt ook niet dat de bezorger die vaak de neef van iemand die ingehuurd is bij een bedrijf die voor Postnl werkt met jou ID gegevens rond loopt.

Helaas moet tele2 nog veel doen om haar webshop tot een hoge standaard te brengen, beginnen bij beter integratie van Webshop en fysieke winkels en modernisering van het bestel proces, gebruik maken van iDeal identificatie bijvoorbeeld zorgt voor een snellere afhandeling.

Laat jou klacht vooral horen, dat je niet tevreden bent met het bestel proces en OPD dat kun je hier doen: https://www.tele2.nl/klantenservice/klachtenformulier/
Reputatie 1
Ik heb telefonisch contact gehad (geklaagd) maar word gewoon gezegd..tja dat staat los van ons..dan maak je je er te makkelijk van af. Ik raad gewoon andere aan een winkel in telopen..spijt dat ik dat niet gedaan heb. Tele2 had eerlijk moeten zijn over de levering. Dan had ik kunnen kiezen. Nu moet ik onnodig wachten.
Reputatie 7
Badge +4
Reviva OPD is een koeriersdienst die voor operators een dienst aanbieden om telefoons af te leveren en contracten te verifieren. Naast Tele2 maakt ook KPN van hen gebruik.
Reputatie 6
Badge +1

Tja er zit verschil in bezorgfirma's. Ik ken er zelfs een (ben de naam vergeten) maar die wordt oa. door de Mediamarkt webshop ingehuurd, waarbij je een code krijgt en je de bezorger real time via GPS kan volgen op Google Maps. Sommige andere firma's sturen een SMS als ze halverwege de route zijn. Goeie zaak en anno 2018 zou Tele2 ook op een betere bezorgpartner kunnen overstappen....
Reputatie 1
Idd raaf12..dat bedoel ik ook. Er zijn vele betere. Ik zou niet zulke reclame voor mijn bedrijf willen..
Reputatie 7
Badge +2
Dat is dynalogic volgens mij, daar maak coolblue ook gebruik van als je grote apparatuur of witgoed bestelt. Inderdaad krijg je met een zeer kleine marge te zien wanneer de bezorger bij jou komt.

IMHO ieder auto van een GPS module voorzien, en dat online laten zien is dat best wel te doen voor bedrijven als postnl.

Maar terug naar OPD, tot dat providers (in het algemeen, met AMC is dat ook een drama zegt een bekende die bij T-Mo klantenservice werkt) overstappen naar een betere systeem zoals Belsimpel en Mobiel.nl gedaan hebben, om het contract online te tekenen, zijn we dan afhankelijk van dit soort bedrijven om het afhandeling van het contract te verwerken.

Gisteren bij mobiel.nl (icm tele2 maandelijks sim only) Mate 10 pro besteedt om kwart over 5, vandaag om 1 uur was de telefoon binnen 🙂
Reputatie 1
Tja had ik dat ook maar gedaan..nu een week wachten op een mob die gewoon op voorraad is..heel vreemd en irritant
Reputatie 7
Badge
Tja had ik dat ook maar gedaan..nu een week wachten op een mob die gewoon op voorraad is..heel vreemd en irritant

Je kunt je bestelling gewoon annuleren en opnieuw bij Mobiel.nl of Belsimpel weer bestellen. Levering binnen een werkdag.
Reputatie 6
Badge +1
Dat is dynalogic volgens mij,

Gisteren bij mobiel.nl (icm tele2 maandelijks sim only) Mate 10 pro besteedt om kwart over 5, vandaag om 1 uur was de telefoon binnen :-)

Ah Dynalogic ja zou best eens kunnen. Mooi nieuw speeltje zeg, dan kan je weer even vooruit 📲
Reputatie 1
Ja ga ik zeker even naar kijken! Jij veel plezier van je nieuwe toestel!
Reputatie 7
Badge

Gisteren bij mobiel.nl (icm tele2 maandelijks sim only) Mate 10 pro besteedt om kwart over 5, vandaag om 1 uur was de telefoon binnen :-)

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe toestel. Bij Tele2 staat nog steeds de melding op de bestelsite dat je bij hen ook binnen een dag je toestel in huis hebt. Ik denk dat jij en iedereen intussen wel weet dat dit door de samenwerking met OPD geen haalbare kaart is. Waarom blijft deze melding dan nog steeds staan? Het wordt niet op prijs gesteld om via het forum klanten te attenderen op snellere bezorging bij retailers kreeg ik via pb van een moderator te horen.
Reputatie 1
Ja wees eerlijk op de site tele2 en ook via telefoon. Als iets beloofd word moet je het wel waar kunnen maken.
Als het niet op prijs gesteld word..zorg dan dat het niet nodig is toch?

Kwestie van annuleren bij Tele2 en bedrijf kiezen dat zich wel houdt aan zijn beloften qua levering. Mobiel.nl valt zeker aan te raden.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen