beantwoord

OPD

• 18 september 2015
  • 2 reacties
  • 151 x bekeken

Goedemiddag,

Onlangs (12-09-2015) heb ik bij jullie een nieuw abonnement afgesloten. Het betreft een abonnement met mobiel en nummerbehoud. Vervolgens kreeg ik een e-mail waar keurig in stond vermeld hoe het verloop zou gaan van mijn bestelling. Eerst werd nummerbehoud aangevraagd, vervolgens zou ik een sms krijgen met de bevestiging. Tot zo ver liep het allemaal prima. Ik zou daarbinnen ook ergens en mail of contact moeten hebben gehad met de ONLINE PAKKET DIENST, maar dit is tot dusver uitgebleven. Ik heb de forums bekeken en gezocht op de site waarbij ik vond dat OPD er naar streeft binnen 48 uur te reageren. Dit gebeurt bij mij niet en het enige wat ik nu kan doen is levenloos wachten en hopen op toch nog een mail van OPD, mijn vraag aan jullie is hoe dit opgelost wordt en wanneer ik die mail kan verwachten. Ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn mobiele telefoon kunnen ontvangen, maar schijnbaar gaat dit zonder e-mail niet. Ik heb al contact gehad met de live chat en contact opgenomen met Tele2 klantenservice. Dit zonder resultaat. Ik wil graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Bombarie 18 september 2015, 16:46

storing ordersysteem
Let op:
Ook blijkt voor een heel klein aantal klanten de order alsnog vast te lopen in ons ordersysteem.
Wellicht behoor jij nu tot dat kleine aantal.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
storing ordersysteem
Let op:
Ook blijkt voor een heel klein aantal klanten de order alsnog vast te lopen in ons ordersysteem.
Wellicht behoor jij nu tot dat kleine aantal.
Reputatie 7
Overname van een mobiel nummer duurt doorgaans een week of vier, ook al vanwege de opzegtermijn bij je vorige provider. Je kunt er dus vanuit gaan dat je abonnement normaal gesproken rond 12-10 in zou moeten gaan. Enige tijd daarvoor zou je je mobiele telefoon moeten ontvangen, dat zou dan begin volgende maand moeten zijn. Dus over een week of 2. Komt inderdaad nog bij dat er een storing is, zoals Bombarie aangeeft, dus het zou zelfs nog -iets- later kunnen worden. Maar tot op dit moment is er nog niet zoveel aan de hand.

Als je een telefoon besteld zonder nummerbehoud dan wordt deze doorgaans binnen 48 uur verstuurd middels OPD, maar dat is hier niet aan de orde.