beantwoord

Oordopjes van Samsung Glaxy S8 spontaan kapot, heb ik garantie? zo ja, hoe krijg ik nieuwe?

  • 27 december 2017
  • 3 reacties
  • 155 x bekeken

het linker oordopje produceert niet of nauwelijks geluid, is dus kapot
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 28 december 2017, 10:37

Hoi BvdB93,

Heb je je toestel rechtstreeks via ons besteld? Wanneer dit korter dan 6 maanden geleden is dan kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Garantie op oortjes is lastig want fabrikanten claimen vaak fout door consument of slijtage.

Maar Samsung is volgens mij veel coulanter dan Apple in dat gebied.

Probeer direct contact met Samsung te zoeken, sinds Tele2 die oortjes niet verkoopt, dus kunnen ze voor jou niet vervangen.

http://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

Je kunt ook Samsung webcare team benaderen via Facebook of Twitter.
Badge
Hoi BvdB93,

Heb je je toestel rechtstreeks via ons besteld? Wanneer dit korter dan 6 maanden geleden is dan kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Mark
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.