beantwoord

Oondersteuning Huawei P30 Pro

• 9 september 2019
  • 2 reacties
  • 105 x bekeken

Hallo,

Binnenkort verloopt mijn abonnement.
Nu kan ik een nieuw toestel kiezen bij mijn nieuwe abonnement en zie ik ook de keuze voor de Huawei P30 Pro voorbijkomen.
Alleen hoor je nu regelmatig in het nieuws dat de toestellen van Huawei binnenkort niet meer ondersteund kunnen worden via Google.

Kunnen jullie mij vertellen welke problemen ik kan verwachten als ik voor dit toestel kies?
Anders maak ik uiteraard een andere keuze.

Groet Gertjan
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 10 september 2019, 14:13

Hallo Gertjan, welkom op ons forum.

Sta je op het punt om de Huawei P3- Pro te kopen, Dan twijfel je waarschijnlijk of die aankoop op dit moment wel zo verstandig is. Begrijpelijk.
Helaas heb ik niet meer informatie voor je dan je op verschillende websites kunt vinden. Kijk maar eens op de website van Huawei of op Android Planet.

Ik hoop dat je op basis hiervan een keus kunt maken. Hulp nodig bij je verlenging? Let me know!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Gertjan, welkom op ons forum.

Sta je op het punt om de Huawei P3- Pro te kopen, Dan twijfel je waarschijnlijk of die aankoop op dit moment wel zo verstandig is. Begrijpelijk.
Helaas heb ik niet meer informatie voor je dan je op verschillende websites kunt vinden. Kijk maar eens op de website van Huawei of op Android Planet.

Ik hoop dat je op basis hiervan een keus kunt maken. Hulp nodig bij je verlenging? Let me know!

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra