vraag

ook geen geld ontvangen Redeem

• 3 september 2019
  • 6 reacties
  • 311 x bekeken

Beste medewerker,

Ook ik kamp met betalingsproblemen met Radeem. Inmiddels al vele verhalen gelezen over het niet kunnen bereiken van Radeem. Zelf ook contact gelegd, maar geen reactie. Het geld niet ontvangen binnen de afgesproken termijn. Gezien alle andere topics maak ik me zorgen over de afhandeling hiervan.

Ik zie graag dat jullie me helpen.

Mvg Michael

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi Mike,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar het gaat natuurlijk niet in alle gevallen mis. Ook wij kunnen dit niet voor je oplossen maar zijn wel in gesprek met Redeem.
Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem en ik wil je daarom in eerste instantie toch verzoeken zelf contact met Redeem op te nemen.

Hou je ons nog even op de hoogte?

Groet Petra
Reputatie 1
Hi Mike,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar het gaat natuurlijk niet in alle gevallen mis. Ook wij kunnen dit niet voor je oplossen maar zijn wel in gesprek met Redeem.
Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem en ik wil je daarom in eerste instantie toch verzoeken zelf contact met Redeem op te nemen.

Hou je ons nog even op de hoogte?

Groet Petra

Het zou Tele2 natuurlijk wel sieren om, als ze inderdaad in gesprek zijn over de slechte dienstverlening, Redeem niet zo promoten op hun website. Als alle problemen netjes zijn opgelost, be my guest en zet het terug op de website van Tele2. Maar waarschijnlijk zit hier voor Tele2 een mooi verdienmodel achter en hebben ze hier ook gewoon baat bij...
Inmiddels heb ik na enkele dagen een reactie op mijn mail gekregen van Redeem. Hierop wordt gezegd dat ze er direct mee bezig gaan en het bedrag zsm gaan storten...

Ik wacht het nog even af...
Reputatie 4
Badge
@Mikevds89 Hou je ons nog even op de hoogte?

Groet Petra
We zijn een week verder sinds de mail die ik ontvangen heb dat ze erachter gaan en het geld zsm gaan overmaken...

Uiteraard nog niks ontvangen en in de tussentijd alweer mailcontact gezocht zonder enige reactie.

Na lang netjes en geduldig te zijn geweest, begint mijn geduld nu op te raken.

Ik zou graag zien dat jullie, Tele2, mij helpen in deze casus...
Reputatie 4
Badge
Ik begrijp volkomen dat je geduld op begint te raken en ook wij vinden dit vervelend voor onze klanten.
Ik kan helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem wat ik wel kan doen is je gegevens doorgeven aan Redeem met het verzoek dit zo snel mogelijk af te handelen.

Stuur je me hiervoor even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Tevens wil ik graag weten wanneer je je toestel hebt verzonden en wanneer je bericht hebt gehad dat ze het geld gaan overmaken.

Groet Petra

Reageer