beantwoord

Onvree afhandeling na dekkingsonderzoek

• 14 april 2016
  • 10 reacties
  • 243 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Geachte mevrouw/heer,

Graag zou ik u willen vragen om uw hulp of advies inzake het volgende:

Het bereik met mijn Tele2 mobiele aansluiting is op mijn huislocatie zeer slecht. Ik moet letterlijk in een hoekje op zolder staan om te kunnen bellen.
De verdere details daarin bespaar ik u, dit aangezien het dekkingsonderzoek dit heeft bevestigd en er daarom vanuit Tele2 voldoende reden is om het abonnement stop te zetten.

Daar begonnen de problemen.
Om het abonnement te beeindigen moest ik mijn Iphone 4 opsturen of afkopen. Ik koos voor opsturen. Nadat het toestel was verzonden werd gemeld dat dit toestel mijn bezit was en ik een TV-toestel en een samsung young toestel moest opsturen, of wel afkopen en als laatste optie een korting kon verkiezen.

Vrij bijzonder was het feit dat ik enkel akkoord kon gaan met de opgelegde waarde voor een TV model uit 2014 en een instapmodel telefoon en er geen ruimte is voor coulance. Begrijp me niet verkeerd ik wil namelijk helemaal niet weg, maar deze deking laat me niet veel anders...

Uit alle gesprekken met de klantenservice, de afdeling opzeggingen, de afdeling die zich bezigt met de dekkingsonderzoek is gebleken dat de gehele gang van zaken niet goed is gegaan en vere conform de Tele2 service was.

Een proces dat diverse maanden en vele uren heeft gekost is uiteindelijke samengevat in het meest recente aanbod van uw collega:
5 euro korting per maand!!! en na een ietwat teleurgesteld reactie mijnderzijds na opnieuw de klanten service te hebben moeten bellen, belde deze dame opnieuw: 6 euro korting per maand.
En ik moest niet zo klagen! U heeft uw bundel toch bijna opgebeld.

Dat dit allereerst jullie eigen dekkingsonderzoek ondermijnt en niet in de laatste plaats komt doordat bijna de gehele bundel verbeld is aan de klantenservice (op mijn 1 specifieke vierkante metertje in mijn huis), dat was voor deze mevrouw geen reden tot een blijk van empathie.

Ik hoop dat u WEL iets met dit relaas kunt, hetzij met een klantvriendelijke oplossing dan wel met een advies om deze oplossing te krijgen, zonder opnieuw eindeloos te moeten proberen te bellen vanuit de zolderkamer...

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 12 mei 2016, 17:26

Sorry! Ik ben een tijdje afwezig geweest en kan niet anders zeggen dat de zaken niet goed zijn overgedragen, nogmaals mijn excuses daarvoor!

Ik heb natuurlijk wel gekeken naar je case. Er zijn je meerdere opties geboden om de zaak af te handelen. Te weten':
- Retourneren van de ontvangen spullen (Samsung Galaxy Young 2, LG smart TV)
- Afkoopsom
- Maandelijkse korting op het abonnement.

Helaas kan ik je geen andere opties bieden dan degene die je geboden zijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Huh? Je kreeg bij je abonent een iphone 4 EN een tv kado? Tot wanneer loopt je abonnement? Iphone4 klinkt best oud.
Duur van het contract is nog ca 1,5 jaar. De Iphone 4 moest ik eerst sturen en nadat deze niets met het lopende abonnement bleek te maken te hebben de tv en de samsung young. U zult begrijpen dat de verwarring niet alleen bij de klantenservice leeft.

Graag hoor ik van u wat een passende oplossing is?
Reputatie 7
Badge +4
Raar verhaal. Misschien kan een Tele2 moderator hier nog iets van kunnen maken.
Absoluut en de afhandeling minstens zo bijzonder. Ik ben benieuwd naar de response van Tele2
Badge +4
Hoi AS76,

Het klinkt inderdaad alsof je wel wat hulp kunt gebruiken. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn hier te klikken. Dan zal ik nagaan hoe ik je hiermee kan helpen!

Groetjes Maurice
Badge +4
Dank je wel voor het versturen van de gegevens AS76! Ik heb je middels PB nog wat aanvullende vragen gesteld (contactgegevens).
Hoop deze snel te ontvangen!
En wederom een week verder en geen enkele reactie van Tele2...
Badge +4
Sorry! Ik ben een tijdje afwezig geweest en kan niet anders zeggen dat de zaken niet goed zijn overgedragen, nogmaals mijn excuses daarvoor!

Ik heb natuurlijk wel gekeken naar je case. Er zijn je meerdere opties geboden om de zaak af te handelen. Te weten':
- Retourneren van de ontvangen spullen (Samsung Galaxy Young 2, LG smart TV)
- Afkoopsom
- Maandelijkse korting op het abonnement.

Helaas kan ik je geen andere opties bieden dan degene die je geboden zijn.
Ik had ook niet direct verwacht dat u met een oplossing zou kunnen komen die gelijk overweldigend was.

Hetgeen ik u verzogt is de deze opties eens onder de loupe te nemen.

Ze staan namelijk vooral qua waarde welke wordt toegewezen aan de eerste 2, niet in vergelijking tot die in de optie 3. Dat terwijl de maandelijkse abonnementskosten vanuit het perspectief van Tele2 de meest voordelige optie zou moeten zijn.

Zou u uw invloed of die van uw collega kunnen aanwenden om hier eens kritisch naar te kijken en te kijken welke mogelijkheden in deze korting aanwezig zijn?
Badge +4
Ik had ook niet direct verwacht dat u met een oplossing zou kunnen komen die gelijk overweldigend was.

Hetgeen ik u verzogt is de deze opties eens onder de loupe te nemen.

Ze staan namelijk vooral qua waarde welke wordt toegewezen aan de eerste 2, niet in vergelijking tot die in de optie 3. Dat terwijl de maandelijkse abonnementskosten vanuit het perspectief van Tele2 de meest voordelige optie zou moeten zijn.

Zou u uw invloed of die van uw collega kunnen aanwenden om hier eens kritisch naar te kijken en te kijken welke mogelijkheden in deze korting aanwezig zijn?

Nee sorry, dit is het voorstel en daar blijft het bij. Helaas kan ik er niets anders van maken.